cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

NOGE SU POČELE DA JOJ TRUNU: Opsesija za ljepotom zamalo je ubila…

Andresa Urah 27-godišnja je manekenka koja je karijeru izgradila kao model i rijaliti zvezda, ali veliki uspeh postigla je upravo zahvaljujući brojnim hirurškim zahvatima. Ipak, kako kaže, upravo je njena želja za lepotom zamalo koštala života.

- Imala sam preko 10 operacija. Nos, jagodice, vilicu, povećala sam usta bezbroj puta, operisala grudi i dva puta bila na liposukciji, rekla je za CNN.


 

Iako je osvojila brojna priznanja za najlepšu, sada priznaje da je idealizovala svoje telo i da je htela da postigne savršen izgled.

- Išla sam na operacije kao da idem u prodavnicu. Čak sam želela da izvadim rebra kako bih imala tanji struk. Želela sam sebi da odsečem nožne prste kako bih mogla nositi manje cipele', rekla je.

Ipak, u jednom trenutku sve je pošlo po zlu. Krajem prošle godine Urah je morala u bolnicu zbog septičkog šoka pa je provela nekoliko nedelja na intenzivnoj nezi.

Nadajući se većim grudima, Urah je uzela velike količine anaboličkih steroida. Zatim je ubrizgala u bedra hidrogel i plastiku poznatu kao PMMA pa su ubrzo njene noge počele da trunu.

- Nadam se da moje povrede mogu biti primer drugim ženama pa želim da ih upozorim na veliki rizik. Morate poštovati granice koje vam postavlja vaše telo', upozorava manekenka.

Nakon što su joj izvukli sav hidrogel Urah je rekla da više nikada neće otići na plastičnu operaciju.

- Volim kako sada izgledam. Dobro je malo popraviti svoje telo, ali ne treba preterivati', rekla je Andresa.

Izvor: Kurir