cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ŽENA ISKRENO ISPRIČALA ŠTA SE ZAISTA DOGODILO: Muž umro dok su vodili ljubav…

Roditelji jedne djevojčice poželjeli su još jedno dijete. Međutim, niko nije ni slutio kakva ih tragedija čeka… Mlada žena progovorila je tragediji koja ju je zadesila. Naime, njen suprug umro je dok su vodili ljubav, a njegove posljednje riječi su bile ‘Još uvijek si u čarapama’.

Mlada žena progovorila je tragediji koja ju je zadesila. Naime, njen suprug umro je dok su vodili ljubav, a njegove posljednje riječi su bile ‘Još uvijek si u čarapama’.


Lucie Brownlee postala je udovica u 36. godini kada je iznenada umro njen suprug Mark Johnston.

Par je pokušavao dobiti bebu, pa su vodili ljubav jer su procijenili da je to najbolje vrijeme da zanese.

No, Mark je doživio kastrofalnu aritmiju, nepravilan rad srca, i nisu ga mogli oživjeti.

Lucie je pisala blog o tome kako se nosi sa svojom tugom, a mislila je da će tako još nekome pomoći.

Ona je ispričala kako su Markove posljednje riječi bile ‘Još uvijek si u čarapama’ i  sasvim iskreno priča o svojim osjećajima.

Lucie koja ima 6-godišnju kćerku kaže da je bila potpuno izgubljena kada je Mark umro.

- Na televiziji prikazuju naijntimnije trenutke žuvota, ali niko ne govori o smrti. To je toliko traumatično i šokantno, da sam morala ispričati sve baš onako kako se dogodilo.

- Razumijem da neko ljudi osjećaju da bi ovakve stvari trebale biti privatne i poštujem to.

- Ali ja sam bila iskrena i lijepo je što su druge udovice i udovci mogli pročitati i reći mi ‘Hvala što si tako iskrena’.
Nakon Markove smrti, Lucie mjesecima nije bila sposobna raditi, ali je koristila pisanje da iskaže svoje emocije.

Mark je imao samo 37 godina kad je umro, a prije četiri godine imao je zdravstvene probleme. Tad se samo srušio, i ljekari su mu rekli da mu je aorta probušena. Nakon operacije se osjećao dobro i mislio je da je u dobroj formi.

Na dan njegove smrti vodili su ljubav u kući Luciene majke.

- Nije bilo idealno, ali nismo željeli propustiti priliku da ostanem u drugom stanju. Tek smo bili na početku kad je kolabrirao. Njegove posljednje riječi su bile ‘Još uvijek si u čarapama’. Mislila sam da je kolabrirao zbog srca, ali nisam ni pomislila da se više neće probuditi. Ne mislim da se ikad možete pomiriti s tim jer je to nedopustivo. Ali sada sam druga osoba, postala sam jača i činim stvari za koje sam mislila da nikad neću moći.

Lucie priznaje da je mnogo pila i da se čak upustila u nemoralno ponašanje.

- Imala sam aferu s vodoinstalaterom koji je došao nešto raditi u kući. To je bilo potpuno neprimjereno, a moji prijatelji i porodica su bili zabrinuti jer se s problemom nisam suočila na pravi način. Ali ne postoji odgovarajući način da se nosite s tugom. Moj je bio haotičan, nema pravila.

Lucie je počela pisati blog u aprilu prošle godine, a sada je objavila knjigu  ‘Ja poslije tebe’.

Izvor: dozanjemo.com