cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

LEPA BRENA PRESTAJE DA SE BAVI PJEVANJEM: Nakon toliko godina na estradi, evo čime će se sada baviti…

Folk zvijezda Lepa Brena priznaje da je politika nikada nije zanimala, ali da bi zarad boljeg sutra svoje i tuđe djece rado preuzela Ministarstvo finansija i tako regulisala glavni problem u Srbiji. Osim što godinama razgaljuje srca i muzikom čini srećnim mnoge ljude u cijelom regionu, ona kaže da bi joj to bio cilj i kada bi sjela u ministarsku fotelju.


``Mislim da politika nije moj segment i da mi ne leži, jer ne umijem da živim na tuđim jaslama, pa zbog toga i ne bih bila dobar političar. Ja sam žena koja se bavi optimizmom, svojom i tuđom djecom, mladim ljudima koji treba da se postave na noge. Nekako sam navikla da steknem, da zaradim i da uložim``, kaže Brena, pa shodno tome i bira ministarstvo u kojem bi joj novac bio glavno sredstvo upravljanja.

``Ministarstvo finansija bi mi leglo odlično. Vodila bih ga bez greške! Kod mene bi svi morali da rade i svi bi morali da plaćaju porez. Ne postoji zemlja u kojoj se, ako se dobro radi, ne plaća porez. Tako da bi u toj zemlji kada bih ja bila na čelu finansija svi radili i bili srećni. Imali bismo dobro školstvo i dobro zdravstvo, bilo bi tu dosta stranih investicija i sve bi bilo dobro``, sa gromoglasnim smehom završava svoju kampanju Brena, kojoj se očigledno dopala pomisao da bude gospođa ministarka.

Da bi narod ovoj pjevačici zaista mogao da povjeri svoje finasnije govori praksa, jer je ona uspjela da izgradi svoju karijeru, otvori televiziju i postane gazdarica imperije ``Grand``.

``Suština je u tome da ja volim to što radim i imam problem što sam radoholik, volim da kreiram. Mislim da je najveće bogatstvo u životu raditi nešto što volite, a kada radite to što volite, bitno je da se odmorite i da budete kreativni. Tada uspjeh ne može da izostane. Da li ste se pitali zašto modni kreatori rade toliko dugo?! Ne znam koga sve da vam spomenem u svijetu, ljudi koji su odavno trebali da odu u penziju, a rade zato što imaju dobre ideje, što su kreativni. Znači, ja ću raditi dokle god želim, volim i dokle god to publika traži. Želim da pomognem ovim mladim ljudima u ``Grandu`` da nauče da je rad velika sreća``, objašnjava Brena.

Alo.rs