cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

UZNEMIRUJUĆE FOTOGRAFIJE: Mučila se zbog svog ‘odvratnog’ izgleda, a onda pronašla lijek za samo par eura…

Amy Louise James (25) imala je tako težak ekcem da je svaki dan morala mijenjati plahte zbog svojih bolnih rana. Međutim, u spupermarketu je pronašla lijek za samo 2,5 eura!

Djevojka je pokušavala liječiti svoju kožu steroidnim kremama, ali ni one nisu mnogo pomagale, zapravo  se njeno stanje vremenom pogoršavalo. Međutim, Amy je našla uspješan tretman za ekcem, i to u supermarketu za samo 2 funte (2,5 eura). Ona je zobenu (ovsenu) kašu nanosila na tijelo, zbog čega je njena koža svježija, zdravija nego što je bila godinama prije.


-Ljudi ne shvataju koliko je ekcem ozbiljna stvar. Misle da je to samo osip kože koji malo svrbi – kaže Amy.

-Morala sam mijenjati posteljinu svaki dan jer je bilo toliko kože i sve je bilo ljepljivo. Stalno sam se češala. Plahte su bile krvave. Jednostavno, bilo je previše bolno.

Amy se toliko češala da su joj otpadali komadi kože. Kaže da se strancima izvinjavala što je ‘odvratna’.

-Ne mogu se sjetiti vremena kad nisam imala ekcem. Započelo je na naborima na rukama kada sam bila mala. Ekcem se postepeno širio po rukama, zatim na stražnjoj strani koljena, a onda je zahvatio i ruke, stomak i noge.

U tinejdžerskim godinama, ekcem se proširio na vrat i lice.

-Zadirkivali su me da imam ‘ljubavne ugrize’ na vratu, ali to je bio ekcem. Pokušavala sam sakriti ekcem šalovima, ali tek onda su bili uvjereni da su to ‘ljubavni ugrizi’.

-Kada sam krenula na fakultet i počela izlaziti, vidjela sam toliko lijepih djevojaka, a ja sam izgledala odvratno.Imala sam loših dana kad nisam ni izlazila iz sobe.

Čak i na poslu je imala problema jer je morala ići u kupatilo kako bi se češala i po 20 minuta.

Ne može pratiti modu jer mora nositi isključivo pamučnu odjeću.

Pokušala je raznim tretmanima izliječiti ekcem, a steroidna krema koju je koristila može uzrokovati i pretjeranu osjetljivost na infekcije kože.

-Koristila sam svjetlosnu terapiju, razne kreme, lijekove, biljne lijekove, sve sam pokušala.

Međutim, iznenađujući učinak imale su žitarice, odnosno zobena kaša.

-Sada pravim masku za lice od od zobene kaše s kozjim mlijekom, to je stvarno umirujuće. Pravim kupke od zobi, iskoristim par starih čarapa da stavim zob u njih. Voda izgleda odvratno, ali to mi pomaže.

Ovaj jeftini lijek zajedno s antihistaminicima koje joj je propisao njen ljekar, izliječili su ekcem na nekim dijelovima tijela.

-Moje lice je sada puno bolje, a na nogama i stomaku ne možete ni primijetiti da imam ekcem.

Amy i dalje ima ozbiljne probleme s ekcemom na rukama, vratu i rukama, ali se nada da će i to vremenom nestati.

Prije nego što je otkrila zobenu kašu, njeno stanje je bilo toliko ozbiljno da su joj otpale trepuše i obrve, a kosa se jako prorijedila.

Izvor: doznajemo.com