cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

“Noge su mi se odsjekle kad sam vidio ko je u krevetu!” DOŠAO NAKON ZIME DA PROVJERI JE LI SVE OK U KUĆI…


“Još ne mogu da dođem sebi. Popio sam četiri tablete za smirenje, ali skoro da oka nisam sklopio. A i kako bih”, kazao je za Kurir Milorad Trifunac (67), koji je prije dvije večeri u krevetu svoje kuće u Kikindi pronašao leš nepoznatog muškarca.

Trifunac je penzionisani inženjer elektrotehnike. Rođen je u Kikindi, ali posljednjih četrdesetak godina živi u Beogradu. U ponedjeljak je u večernjim satima, nakon četiri mjeseca, došao u Kikindu da obiđe kuću u Čanadskoj 10, u kojoj dugo niko ne stanuje. Ono što je zatekao, kako kaže, uplašilo ga je kao nikad u životu.


– Uključio sam svjetlo u sobi i ugledao nestvaran prizor. Nepoznati muškarac, zarastao u bradu, ležao je u mom krevetu. Noge su mi se odsjekle. Najprije sam pomislio da spava. Polako sam mu prišao, a onda sam pokušao da ga probudim. Drmnuo sam ga nekoliko puta, ali uzalud. Pošto se nije pomjerao, pozvao sam policiju. Oni su ustanovili da je nezvani gost mrtav. Tek tad sam vidio da je leš nadut – priča Trifunac.

Ljekar Hitne pomoći utvrdio je da je muškarac u krevetu ležao mrtav između pet i sedam dana. Međutim, Trifunac navodi da to nije bilo jedino neprijatno iznenađenje.

– U kući sam zatekao pravi haos. Iz plastičnih buradi nestalo mi je najmanje 200 litara rakije. Pojma nemam da li je rakiju popio ili preprodao. Također, nestalo je pokućstvo, usisivač, pa čak i akumulator iz starog Golfa. Poduži je spisak pokradenih stvari. Možda je nekog i dovodio u moju kuću. Najviše me je porazilo što je izvršio nuždu ispred ulaznih vrata, gde je cjepao pristigle račune i njih iskoristio umjesto toalet-papira. Bruka i sramota. I dalje sam u šoku zbog svega. U kakvom svijetu živimo – priča Trifunac dok nemoćno širi ruke.

Prema njegovim rečima, naknadno je utvrđeno da je reč o Kikinđaninu Dušanu Ćiriću, beskućniku rođenom 1956. godine.

Leš je poslam na obdukciju u novosadski Institut za sudsku medicinu kako bi se utvrdio uzrok smrti. Na tijelu nema vidljivih povreda, pa se isključuje mogućnost da je reč o nasilnoj smrti – rekli su u kikindskoj policiji.

Trifunac se čudi kako komšije nisu shvatile da je neko u kući.

– Pretpostavljam da je ušao iz pravca bašte, tako što je preskočio komšijski zid. Srećom, nije palio plinsku peć. Mogao je kuću da mi zapali. Čudno mi je što niko od susjeda nije primetio šta se dešava – rezigniran je Milorad Trifunac.

Izvor: doznajemo.com