cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

STRAŠNO ŠTA MU SE SADA DOGAĐA: Novi haos u životu popularnog pjevača Adila…

Pjevač Adil Maksutović na svom Fejsbuk profilu optužio je urednika Paparaco lova da je ugrozio njegovu bezbijednost i bezbijednost njegove porodice i priprijetio tužbom jer ga ``šegrti`` emisije proganjaju kako bi ga snimili za potrebe emisije.


Pjevač je već nekoliko puta upozorio urednika emisije da ga ne prati i ne snima rodbinu i prijatelje otkrivajući tako mjesto gdje žive. Budući da je urednik Paparazzo lova i dalje nastavio da prati pjevača, Adil ga je javno upozorio otkrivajući koje sve prekršaje prave saradnici emisije kako bi došli do materijala koji bi mogao biti objavljen i tako ugrozili mnoge živote.

``Ko to daje za pravo za pravo geje*ima iz emisije ``Paparazzo lov`` da me 0-24H prate? Ko im da je za pravo da snimaju s kim se to družim, s kim se viđam, da likaju objekte gdje živim, mog oca, majku, sestru, brata dok baca đubre ili dok kupujemo pelene``, gnevno je počeo pjevač svoje obraćanje na društvenoj mreži.

Maksutović je optužio saradnike emisije da mu ugrožavaju bezbijedost jer su otkrili mjesto gde živi, kao i kako izgeda njegov automobil, pa ako bude ukraden prvi na listi će biti upravo urednik Paparaca lova.

``Ko vam dopušta da snimate automobile koje vozim i na taj način ugrozili moju bezbijednost? Ako mi ikada bude taj auto ukraden, urednik paparaco lova će biti prvi na listi osumnjičenih``, javno je obećao Maksutović!

Kako je pjevač napisao, nekoliko puta je zamolio urednika ``najretardiranije emisije ikad``, kako je okarakterisao emisiju, da ga ne proganjaju jer se ne osjeća bezbijedno kada vidi u retrovizoru amatere koji prave saobraćajne prekršaje, voze bez pojasa, pretiču na punu liniju kako bi ga uslikali.

``Poštovani uredniče neuređene emisije... Pitajte vaše šegrte koliko sam ih puta provalio, zaustavio, upozorio da me ne prate, jer mi na taj način otkrivaju adresu na kojoj živim i pokretnu imovinu koju posjedujem``,

Adil Maksutović se, posle nekoliko molbi, odlučio da po pokrene tužbu.

``Vidim da u Srbiji lijepa riječ ne otvara nijedna vrata već pomaže samo go*njiva motka i krivična tužba. Ovoga puta ću se opredijeliti za tužbu jer sam siguran da im go*njiva motka mnogo više odgovara kako bi me optužili za nanošenje eventualnih tjelesnih povreda i na taj način naplatili štetu od koje bi neko vrijeme mogli raskalašno da žive jer je krpelji, pijevice i medijski paraziti jedino na taj način mogu da opstanu. Gospodine Darko P.... posljednji put te evo javno molim da mi sjašeš sa polnog organa``, završio je Maksutović.


Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)
Piše: Kurir