cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

KOMŠIJE VIDJELE DVA KRVAVA LEŠA U DVORIŠTU: Strašnu scenu prijavili policiji, a onda uslijedilo nešto što niko nije očekivao…

Komšije Johnniea Mullinsa, muškarca iz Oklahome u Sjedinjenim Američkim Državama bili su šokirani kada su vidjeli prizor ispred kuće svog inače mirnog susjeda i oca dvoje djece…

Oni su bili toliko uvjereni da su dvije lutke – leševi koji su se nalazili u dvorištu pravi, da su odmah pozvali hitnu službu 911.


No, kada su policajci sa automobilima na kojima su bila upaljena rotirajuća svjetla došli na lice mjesta ispostavilo se da su u pitanju samo uvjerljive dekoracije za američki praznik Halloween, koji se kod nas najčešće prevodi kao Noć vještica!

Mullins je možda otišao predaleko pripremajući realističnu dekoraciju za ovaj praznik, jer su “leševi” bili prekriveni krvlju. Ovaj otac dvije djevojčice nasmrt je preplašio komšije. No, policajci kažu da nije prekršio zakon. U Americi je, naime, uobičajeno da se za Halloween kuće ukrašavaju zastrašujućim stvarima.

– Samo sam želio malo uplašiti ljude – kazao je Mullins novinarima.

U tome je i više nego uspio, a jedna od komšinica opisala je svoj šok:

– Srce samo što mi nije iskočilo iz grudi. Pomislila sam “Oh, moj Bože”. Mislila sam da je stvarno, šta bi tek djeca pomislila da su to vidjela – kazala je Rebecca Fuentes.


Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)