cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MACA DISKRECIJA ISPRIČALA SVE DETALJE: Ovako je izgledao moj "prvi put"…

Učesnice rijalitija ``Parovi`` su se već toliko opustile pred kamerama da se ne srame da svoja sek*ualna iskustva objašnjavaju do detalja.

Maca Diskrecija se otvorila i ispričala svoje prvo iskustvo koje je doživjela u 17. godini.


``Prvi put sam vodila ljubav sa 17 godina, u automobilu. Na aerodromu, tamo gdje avioni polijeću i slijeću. I moram vam priznati da su mi poslije toga koljena klecala i sve me je boljelo. Nećete vjerovati, ali poslije tog prvog sek*a mi se život zgadio. Da sam znala da gubljenje nevinosti ovako boli, nikad je ne bih izgubila. Danima sam jedva hodala, nije mi bilo lepo. I baš zbog tog bola nikad ne bih ``vraćala`` nevinost``, ispričala je Senada.

Kurir