cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

PJEVAČICI SE DOGODILA VRLO NEUGODNA SITUACIJA: Rada Manojlović usred nastupa ostala bez glasa…

Rada Manojlović nedavno je na nastupu ostala bez glasa. Šta je prouzrokovalo njenu nijemost nije poznato, ali je vrlo moguće da je preforsila glasne žice pošto nastupa čak pet puta sedmično.

Naime, dok je pjevala pred velikim brojem fanova, u jednom momentu nastao je tajac. Nije mogla da izusti ni slovo.


Odmah je sišla s bine i pokušala da riješi problem. Napravila je pauzu i za nešto više od deset minuta glas joj se djelimično vratio, pa je nastup uspješno privela kraju.

Zvijezda “Granda“ ispričala je za Kurir kakav je osjećaj kad oštetiš grlo koje ti je jedino oruđe za rad.

- Ovo je druga godina zaredom da mi na kraju augusta pukne glas, tako da sam se konačno opametila i sljedeće godine neću imati 20 nastupa u ovom mjesecu. Očigledno da takav tempo ostavlja posljedice po moje grlo. Za mene je najgori osjećaj kad moram da pjevam, a nemam snage jer me grlo ne sluša – požalila se pjevačica i dodala:

- Osećam se nemoćno kad izađem pred publiku, a ne mogu da dam 100 odsto sebe. Ne želim više svoje tijelo da bombardujem vitaminskim bombama i stalnim infuzijama – nije zdravo. Moraću da usporim i pronađem balans. Što kaže moj tata: “Čuvaj grlo, sine, ne treba da pjevaš tri nego 30 godina.” U pravu je, tata me poznaje bolje nego ja samu sebe – kroz osmijeh je rekla Rada.

Izvor: doznajemo.com