cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OTKRIVENA NJEGOVA DUGO ČUVANA TAJNA: “Nimalo se time ne ponosim”, priznao je Boban Rajović…

Crnogorski pjevač Boban Rajović je, gostujući u televizijskoj emisiji Ami G Show, otkrio dugo čuvanu tajnu. Ispričao je, naime, da je tokom boravka u Švedskoj zbog saobraćajnih prekršaja dva puta završio iza rešetaka.

Iako se, kako sam tvrdi, ne ponosi ovim dijelom biografije, pjevač ističe da je tokom boravka u zatvoru dosta toga naučio.


– Mladost-ludost. Imao sam svega 19 godina i zbog niza saobraćajnih prekršaja oduzeli su mi vozačku dozvolu i odredili kaznu zatvora od 40 dana. Radi se o otvorenom zatvoru, gdje imate mogućnost društveno korisnog rada, pa sam nešto i zaradio – kaže Rajović i opisuje kako su ga uhapsili drugi put.

– Po izlasku iz zatvora nastavio sam da vozim auto bez dozvole i kad su me zaustavili, ponovo su me zatvorili. To je bilo veliko iskustvo za mene, kojim se ne ponosim, ali često volim da kažem da tako nešto preporučujem svima – završava priču Rajović.



Izvor: doznajemo.com/Kurir.rs