cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DOKTORI U FOČI NISU MOGLI VJEROVATI: Pacijentu koji im se sinoć javio iz glave izvadili ekser dug 10 cm…

Ljekari fočanske bolnice uspješno su izvadili ekser dužine deset centimetara iz glave pacijenta Jova Ećimovića (66) sa Sokoca, koji se povrijedio čisteći staru pušku.

U fočansku bolnicu Ećimović je stigao sinoć oko 19 sati u svjesnom stanju, a ljekari su tek nakon rendgenskog snimka ustanovili da se u glavi nalazi metalni predmet, koji je tupim vrhom iznad desnog oka probio čeonu kost, sinuse i očnu duplju.

 

Dr. Miro Obrenović rekao je da su uspjeli da odstrane strano tijelo, pri tom ne oštetivši nijednu strukturu koja prethodno nije bila oštećena.

“Sve je proteklo u najboljem redu, uspjeli smo rekonstruisati sve regije, pacijent vidi i na to oko. Na naše iznenađenje, nije došlo do oštećenja vitalnih struktura ni očne jabučice. Ovo je nešto što se rijetko kada, pa skoro i nikada ne sretne u karijeri”, istakao je Obrenović.

Ećimović priča da je čistio zarđalu pušku u kojoj je bio zaglavljen metak.

“Čekićom sam sa strane udarao da me ne bi moglo dohvatiti, a taj dio kojim sam ja udarao, on je aktivirao kapislu i vjerovatno dobio rikošet. Vidim najedanput me krv zalije”, rekao je Ećimović, koji se zahvalio ljekarima u Foči za stručnu intervenciju.Foca-vadjenjeeksera (1)

Izvor: doznajemo.com