cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ZATEKLA MOMKA S DRUGOM DJEVOJKOM: Pogledajte kako mu se osvetila…

Pobješnjela djevojka je svom nevjernom momku razbila skupocjeni BMW – i sve to je bilo uživo na radiju.

Prevarena Caro Vogel (25) iz Austrije uhvatila je svog momka Chrisa Rotha (27) na stražnjem sjedištu automobila s drugom ženom. Ono što još više otežava stvar je činjenica da je djevojka kupila momku BMW kako bi lakše dobio posao.


– Bila sam apsolutno van sebe. Ja sam mu kupila taj automobil kao poklon i pronaći u autu njega s drugom ženom bilo je jednostavno previše.

Tada je ljuta djevojka kontaktirala lokalnu radio emisiju ‘Bivši muškarci”, u kojoj pomažu prevarenima da se osvete bivšim partnerima.

– Čula sam za tu emisiju, pa sam odlučila da ću mu se najbolje osvetiti ako se njima obratim.

Nakon što je sve objasnila, glavni voditelj emisije koji sebe naziva Kapetan Luke, prihvatio je njen zahtjev. On je tada snimio uništavanje potpuno novog BMW-a, a razbili su  ga  palicom, maljem i sjekirom.

– Sistematski je razbijen na komadiće. Bilo je zabavno, nimalo ne žalim.

Chris još uvijek nema posao, pa zbog toga vjerovatno neće imati ni novi automobil.



Izvor: dozanjemo.com