cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OVDJE MOŽE BITI SVAŠTA: Pogledajte zašto je legendarni pjevač Sinan Sakić zaprijetio bivšem prijatelju da će ga zaklati…

Sinan Sakić je nedavno, na jednoj bosanskoj televiziji, isprozivao starije kolege koje su u vezama s mlađim devojkama.

Iako Sinan nikoga nije imenovao, sarajevski mediji pretpostavljaju da je mislio na Eru Ojdanića, pošto baš on stalno ističe da je u vezama s devojkama koje mogu da mu budu ćerke.


“Ubio bih i zaklao svakoga matorog čoveka koji kraj sebe voda devojčice. Neću nikoga da imenujem, ali taj će se sam prepoznati”, izjavio je Sinan za portal ekspres.ba.

A Ojdanić se zaista prepoznao u Sinanovim rečima, pa je oštro uzvratio kolegi.

“Pa šta ako imam mlade, lepe i zgodne devojke? Ja sam lepak za njih! Ma pravi sam majstor! Sinan i ja smo mnogo dobri i zaista ne znam zašto je to rekao. Oni koji me komentarišu nisu ni za mlade ni za starije. Oni su za dom penzionera, zavide mi jer sam šmeker i u ovim godinama. Nadam se da takvi u svojoj kući imaju ogledalo, pa im preporučujem da pogledaju na šta liče. Ja sam lep i ne farbam kosu”, rekao je Era za Kurir.

Izvor: Kurir/Svet.rs