cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

JEZIV UDES RASPLAKAO CIJELU ZEMLJU: Dječak stradao ispred kuće…

U teškoj saobraćajnoj nesreći, koja se dogodila sinoć u kragujevačkom naselju Beloševac, poginuo je Pavle Škrkić (16), učenik Tehničke škole.

On je nastradao, nepunih sto metara od svoje kuće, u ulici Milivoja Bankovića Sićka, kada se neregistrovani „citroen“, koji je vozio njegov drugar star 17 godina, zbog velike brzine zanio na klizavom putu i zatim udario u ogradu, pa u betonski stub. U ovom udesu su povrijeđeni i vozač kao i još jedan mladić od 17 godina koji je bio u automobilu.


udes2

U kući porodice Škrkić smo zatekli porodicu nijemu od bola. Otac stradalog momka, Ranko Škrkić, je smogao snage, obliven suzama, da kaže da nije znao da će sin da sjedne u auto i da ga vozi drugar koji je vožnju položio prije nekoliko dana“.

“Mislio sam da idu da prošetaju. A onda sam, kasnije, čuo udarac. Vidio sam sina kako leži na snijegu. Teško je povrijedio glavu, i već je bio mrtav. Ovo je druga tragedija koju sam doživio, jer sam jednog sina već izgubio. Pavle je bio dobar momak, bavio se sportom, igrao je „američki fudbal“ u klubu Divlji veprovi”, kaže Ranko Škrkić.


udes3


Svjedok, koji je vidio šta se dogodilo kobne večeri, kaže da je automobil u kome su se vozili mladići išao brzo, nizbrdo, i onda udario u ogradu, pa počeo da se tumba i prevrće. Od siline udara je ispao i motor, a vozilo se zaustavilo posle dvadesetak metara.

Izvor: ATV