cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

VUČIĆ POZVAN U AMERIKU: Pogledajte kako sad priča o referendumu…

Aleksandar Vučić, premijer Srbije, gostujući sinoć na Radio-televiziji Srbije uoči višednevne posjete Sjedinjenih Američkih Državama odgovorio je kritičarima koji ga optužuju da se odlaskom na poziv Fondacije Clintonovih svrstava na jednu stranu uoči predsjedničkih izbora u SAD-u.


"Premala je Srbija da bi svrstavanjem na jednu, ili drugu stranu utjecala na rezultat američkih izbora", kazao je Vučić i dodao da če se tokom posjete SAD sastati sa uticajnim demokratama, ali i republikancima, čija imena nije želio otkriti, piše Slobodna Bosna.

"Na skupu u Americi jedna od tema biće i Srebrenica. Pozvana je jedna muslimanka, žrtva rata, pozvan je Ćamil Duraković, vjerovatno će govoriti i Bakir Izetbegović. Iz Srbije sam pozvan jedino ja, i šta sam trebao, da ne odem pa da se ne čuje srpski glas i srpska istina o Srebrenici?!", upitao je ljutito Vučić svoje kritičare.

Komentarišući odluku Ustavnog suda Bosne i Hercegovine o zabrani referenduma u Republici Srpskoj i odgovor Milorada Dodika da će referenduma ipak biti, Vućić je rekao:

"Ja sam već rekao, rekao je to i predsjednik Tomislav Nikolić, bili smo jedinstveni, da ne podržavamo referendum. Onaj ko raspakuje Dejtonski sporazum, pravi veliki problem. Daleko od toga da je Dejtonski ugovor idealan, ali mi smo njegov potpisnik i imamo obaveze i odgovornost prema njegovom poštivanju. Imamo i svoj narod zapadno od Drine. Ja sam to rekao i nedavno na otvaranju auto puta od Doboja do Prnjavora, što se nekima nije dopalo. Ali, naša obaveza je da budemo odgovorni, a ne da se bilo kome dopadamo".

N1