cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

U SELU PUKLA BRUKA: Mlada siromašna cura “pala” na imućnog starijeg muškarca, a onda…

Z. K. (27) je poticala iz siromašne porodice i čim je vidjela muškarca, koji je duplo stariji od nje i imućan, privukao je njenu pažnju. Kada je postala punoljetna, otpočeli su zajednički život koji se ubrzo pretvorio u užas…

Foto: ilustracija
Z. K. (27) je dugogodišnji dečko brutalno zlostavljao. Gasio joj je cigarete po rukama, zbog čega je u tim trenucima osjećala jak i prodoran bol i miris svoje kože. Nije smjela da se opire, jer je znala da će ga njen i najmanji korak isprovocirati i da će dobiti još veće batine.
Ona ga je upoznala kad je imala tek 17 godina. Poticala je iz siromašne porodice i bila je željna svega. Nije je začudilo što joj je pažnju privukao duplo stariji muškarac, po kojem se moglo vidjeti da je imućniji, piše Blic.
– Mnogo je lijepo mirisao. Kada je svoja nova kola parkirao, nema ko se za njim nije okrenuo, bio je fenomenalno obučen. Presjeklo me je u stomaku. Bio je toliko lijep i moćan u tom momentu, da sam pomislila da nikada neće primijetiti djevojku kao što sam ja: skromna i tiha – priča Z. K. koja je na kraju shvatila da ju je njen osjećaj duboko prevario.
U kafiću koji je bio pun, njegov pogled se zaustavio na njoj, i nije mu puno trebalo da je zavede.
– Čekali smo moje punoljetstvo da počnem da živim s njim. Bio je moje sve prvo, a uvijek je bio mnogo strog, što je meni i imponovalo. Smatrala sam da je to znak ljubavi – kaže ona, i uskoro otkriva mračnu tajnu svog života s njim.
Jednu noć se probudila i primijetila da je krevet prazan. Ustala je i krenula ka dnevnoj sobi gdje je bio njen dečko, i vidjela da je na stolu prosut bijeli prah, a on je vukao crte. Prvi put je vidjela nekog ko se drogira i briznula je u plač, a on ju je ošamario.
– Kazao mi je da ne podnosi kada neko plače. Da mu kokain pomaže da razmišlja, ali i da je ta droga, poput bilo koje druge, meni zabranjena. Tada je bilo dovoljno samo da me poljubi i da sve zaboravim – nastavlja ona svoju ispovijest i kaže da joj je dečko ubrzo počeo da zabranjuje da se viđa sa svojim drugaricama.
Želio je da ima apsolutnu kontrolu nad njenim životom, pa je provjeravao i njen profil na Fejsbuku, a na telefonu je insistirao da ima aplikaciju koja snima svaki razgovor.
– Jednom je otkrio da sam se vidjela sa sestrom. Toliko me je pretukao da sam pljuvala krv. Najgore je što me je toliko obuzeo cijelu da sam puzala za njim i molila ga da mi oprosti. Onda su se te scene ponavljale svaki drugi dan. Jednom se dogodilo da mi cigaretu ugasi na ruci jer sam se dopisivala s drugaricom iz djetinjstva – kaže ona i dodaje da je policija ubrzo došla na njihova vrata.
Komšije su prijavile buku u njihovom stanu, a ona je željela da ih uvjeri da oni lažu za zlostavljanje, ali su je modrice odale. Slomila se i sve priznala.
– Tražila sam da me odvedu, pobjegla sam. Po mene je došao tata i vratio me kući. Dugo nakon toga me je zvao i prijetio, ali se moj tata javljao na telefon. U selu je pukla bruka, a ja sam ubrzo doznala da sam trudna. On je naravno to znao. Sada imam dijete koje je pošlo u školu, a njega više nisam vidjela – završava Z. K. svoju priču i na kraju ističe da je odbila da ga krivično goni.
(Doznajemo.com /Blic)