cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

TUGA! Otac sumnjao da mu dijete zlostavljaju u školi: KAD JE VIDIO FOTOGRAFIJE USLIJEDIO JE ŠOK!

Otac, koji se bojao da njegovu autističnu kćerku maltretiraju nastavnici, pronašao je fotografije na kojima se vidi da je djevojčica zaključana u ‘kavezu’, ustvari u maloj sobi iza metalnih vrata.
Užasnuti Alan Evans angažovao je detektiva nakon što je posumnjao da se osoblje ne ophodi dobro prema njegovoj kćerki Jasmine (11). Bio je zapanjen kada mu je omogućeno da pristupi školskoj datoteci, gdje je pronašao fotografije na kojima je njegova kćerkica zaključana, možda čak i u ormariću.
Odmah je ispisao djevojčicu iz škole u Cornwallu (Velika Britanija) i sada uči kod kuće jer je previše prestrašena da bi se vratila u učionicu.
– Vidio sam fotografije, veoma su traumatične. Ona je iza ograde, u gaćicama i plače na podu. Mislio sam da joj pomažu, a oni su nju fotografisali. Totalno su zakazali. Za mene su te fotografije težak prekršaj u ponašanju i odmah sam je ispisao iz škole. Neću je vraćati u školu jer pati od anksioznosti i teško podnosi razdvajanje – kaže Alan, koji je inače medicinar.
On se sada obrušio na lokalne vlasti jer su zažmirile na ove fotografije.
– Niko ne želi istražiti ovaj slučaj i ja želim znati zašto – kaže otac, koji dodaje da je školovanje kod kuće veliko finansijsko opterećenje za njih.
– Ovo je baš imalo veliki uticaj na naše živote. Ona nema prijatelje i nema društveni život, tako da je stalno moramo zabavljati.
Izvor: Doznajemo.com