cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

SAMOUBISTVO U BEOGRADU: Djevojka ostavila OPROŠTAJNO PISMO, a evo šta se desilo veče prije JEZIVE ODLUKE!

Djevojka V. A. (27), koja je jučer ujutro oko sedam skočila sa trećeg sprata zgrade u Ulici Vojvode Stepe 600 na Voždovcu, kako Telegraf nezvanično saznaje, bila je u posjeti drugarici koja je tu stanovala, a prije nego što je izvršila samoubistvo, napisala je oproštajno pismo.


Jedna od komšinica rekla je da je čula kada je nesrećna djevojka skočila.

–  Ne poznajem djevojku koja živi u tom stanu, niti njeno društvo, ali sam ih viđala. Jutros kada sam vidjela tijelo djevojke prepoznala sam je, jer sam je jednom vidjela u prolazu. Sinoć je bila žurka u stanu, ali se nije čula svađa. U početku su bili narodnjaci, a kasnije mislim da je bio rok. Inače, žurke su bile česte u tom stanu i par puta sam vidjela kako donose pivo – kazala je komšinica.

Na mjesto nesreće došla je i djevojka koja je stanovala u stanu, ali je odmah u pratnji policije otišla u stanicu.

Prema riječima komšija, stan u kojem je se dogodila tragedija je u vlasništvu majke djevojke čija je drugarica izvršila samoubistvo.

– Koliko ja znam, vlasnica stana je majka od djevojke koja živi u njemu, ali slabo dolazi – ispričala je žena koja stanuje u zgradi.

Prema nezvaničnim saznanjima, djevojka koja živi u stanu je tu noć negdje izašla, a nastradala ostala je tu, nakon čega je, iz za sada nepoznatih razloga, skočila sa deset metara visine.

Srbija Danas