cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

UZNEMIRUJUĆI FOTO: Vezao me je i rekao da dolaze njegovi prijatelji da se ‘zabave’ sa mnom…

Hrabra žena opisala je kako je njen bivši partner udarao čekićem i svezao za krevet samo zato što je razgovarala s drugim muškarcima. Claire Harrison (31), majku troje djece, njen partner je devet puta udario čekićem, čak pet puta po glavi.

Njen bivši momak Darren Stenhouse (38) zavezao ju je kablovima, rekao joj da će je povrijediti pred djecom i unakaziti tako da ne liči više na sebe.


Claire se uspjela spasiti kad joj je dopustio da legne u kćerkinoj sobi, blokirala je vrata i pozvala policiju.

Darren je napao Claire kada je otišao u njen stan pokupiti svoje stvari. Rastali su se dva mjeseca ranije, nakon perioda kad su nekoliko puta prekidali.

Darren je osuđen na osam i po godina zatvora nakon što je priznao nanošenje teških tjelesnih ozljeda.

Sada je Claire odlučila progovoriti kako bi potakla druge žrtve nasilja u porodici da se nekome povjere.

– Sjećam se kako sam štitila lice kad sam vidjela da Darren drži čekić. Udario me jednom, a onda još osam puta, čak pet puta u glavu. Spustila sam se na pod sva krvava i onda sam se onesvijestila. Kada sam se osvijestila, vidjela sam da drži plastične lance i katance. Rekao je da ih je kupio dan ranije zbog mene. Vezao mi je ruke i noge kablovima i rekao da dolaze njegovi prijatelji da se ‘zabave’ sa mnom. Bila sam skamenjena, plakala sam, molila ga da prestane.

Pokušala se spasiti tako što mu je rekla da ga voli i da bi mogli pokušati opet. Međutim, on je samo vikao na nju prijeteći joj da će je tako unakaziti da je niko neće prepoznati. Čak joj je rekao da je planirao mučiti je pred djecom, kako bi i njih mučio. Na sreću, tad su djeca bila u obdaništu i školi.

Kada ga je pitala zašto sve to radi, rekao je da je to zbog toga što je razgovala s drugim muškarcima.

– Željela sam zatvoriti oči, odustati i umrijeti, ali nisam mogla prestati razmišljati o svojoj djeci. Zato sam se prislila da ostanem budna i planiram bijeg.

Sakrila je mobitel u džep, a onda ga molila da joj dopusti da legne. Uspjela je blokirati vrata sobe i pozvati policiju. Pokušao je provaliti u sobu, ali stigla je policija pa je pobjegao.

Nju su odveli u bolnicu, a on je ubrzo pronađen i lišen slobode. Calire je ispričala da je Darren i prije ovog napada bio nasilan, ali da mu je uvijek opraštala.

Bio je nježan i ljubazan kad su se upoznali, ali ubrzo je bilo jasno da je gubio razum kad popije. Vrijeđao je, a često i tukao.

– Trebala sam ga napustiti davno, ali nikad nije povrijedio djecu, a i voljela sam ga iako sam se zbog njega osjećala bezvrijednom. Uvijek mi je govorio da me niko drugi neće voljeti. Treba spakovati kofere i otići, niko ne treba trpiti nasilje. Sretna sam što sam živa.

Izvor: doznajemo.com