cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

UZNEMIRUJUĆE: Djevojka (20) izgubila kosu, nakon što su joj doktori…

Katie-Anna Moore (20) je ispričala kako je zbog ispita na fakultetu izgubila kosu. Studentica arheologije, antropologije i forenzičkih nauka na Univerzitetu Bournemouth (Velika Britanija) počela je gubiti kosu u trećem mjesecu ove godine. U početku su joj opadali mali pramenovi kose, ali u roku od osam sedmica je izgubila 70 posto kose.

- Sve vrijeme sam plakala. Nisam razgovarala s prijateljima, niti sam ikome na fakultetu rekla šta se događa. Zbog činjenice da se sve odvijalo jako brzo, nisam imala vremena procesuirati svaku fazu.




Dijagnosticirana joj je alopecija areata, autoimuna bolest, a koja je najvjerovatnije izazvana stresom. Prije je imala gustu, plavu kosu na koju je bila ponosna i za koju je dobijala komplimente.

Krajem marta ove godine, između januarskih i majskih ispita, primijetila je da joj je opala cijela šaka kose. Pretpostavila je da je to normalno i nikome nije spominjala. Međutim, opadanje kose nije prestalo.

Za samo dvije sedmice i drugi su počeli primjećivati, a odjeća joj je bila prekrivena dlakama. Povukla se u sebe, prestala ići na fakultet i družiti se s prijateljima.
- To je začarani krug. Stres uzrokuje opadanje kose, a opadanje kose uzrokuje još veći stres.

Sredinom maja je otišla kod ljekara, a nalazi nisu pokazali ništa neuobičajeno. U očajničkom pokušaju da prikrije 'ćelave pečate', otišla je kod frizera i ošišala se. Osjetila se spremnom da se vrati na fakultet i svojim obavezama. Međutim, kosa joj je i dalje opadala.

Kada je opet otišla ljekaru, njegovo lice joj je sve reklo.

- Rekao mi je da imam alopecija areata, a ja sam se rasplakala.

Dosad je izgubila 70 posto kose, a vjerovatno će joj opasti i preostala kosa. Odlučila je preuzeti kontrolu, pa je ošišala i ostatak kose. Plakala je dok se vraćala na fakultet, ali iako su ljudi buljili u nju, njeni prijatelji i poznanici su je podržali.

- Moje samopouzdanje dođe i ode. Kad sam s prijateljima, oni me uvjere da sam lijepa. Ali, kad sam sama, onda se sramim...

doznajemo.com