cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

OVO JE STRAŠNA BOLEST: Ovo upozorenje shvatite ozbiljno poruka je za sve žene…

Shoni Greenwood je oduvijek željela imati puno djece, pa je bila presretna kad je doznala da je u drugom stanju, bila je presretna.


28-godišnjakinja je mislila da će je beba još više zbližiti s momkom, međutim otkrila je njegovu mračnu tajnu. Doznala je da bebin otac James zapravo preljubnik, koji je ugrozio njeno zdravlje imajući seks bez zaštite s drugom ženom.
Shoni je bila slomljena kad su joj ljekari rekli da je izgubila bebu i da je to zbog toga što je zaražena seksualno prenosivom klamidijom.
Preljubnik James zarazio je Shoni i tako ubio i njihovu bebu.

Pretrage su pokazale da su Shonini jajovodi blokirani i oštećeni, što znači da više nikada neće prirodnim putem ostati trudna.
Ona sada želi upozoriti druge žene o opasnoj infekciji.

-Nikada Jamesu neću oprostiti. Ne samo da me je varao, nego je njegova nevjera razbila moju sreću i uništio moju nadu da ću ikada imati porodicu s novim partnerom.

-Da mi je sve odmah priznao, mogla sam se liječiti ranije i opet moći ostati u drugom stanju. Sve je odbacio zbog trenutka strasti i moj život više nikada neće biti isti.
Shoni i James upoznali su se 2008. godine.

-Bio je dobar i zabavan, brzo smo se zaljubili. Nekoliko mjeseci je sve bilo idealno, ali stvari su se brzo promijenile.
Kad se počeo skrivati kad god dobije SMS, Shoni je shvatila da James nešto krije.

-Kad sam ga pitala zašto je tajanstven, rekao mi je da sam paranoična. Na kraju sam ga prestala pitati.

Jedne noći, nakon svađe, izjurio je iz stana i nije se vratio do sljedećeg popodneva. Rekao joj je da je spavao u svom stanu i brzo su se pomirili.
Primijetila je da se uređuje, ide na posao ranije, jako se trudio da izgleda dobro. Ali nije mu ništa rekla jer je znala da se ljuti kad ga optuži da je vara.
U maju 2009. godine doznala je da je spavao s drugom djevojkom. Ne samo da me je varao, nego je od nje pokupio i klamidiju.

Ipak, nastavili su vezu i 2010. godine ona je ostala trudna. Međutim, imala je jako krvarenje i ljekari su joj rekli da je izvanmaterična trudnoća i da će beba umrijeti.
Tada su ljekari otkrili da je klamidija oštettila jajovode i da Shoni više neće moći ostati u drugom stanju.
Ostali su zajedno do 2014. godine i tad je Shoni napokon prekinula vezu s Jamesom.

Izvor: Doznajemo.com