cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

NAKON POMRAČENJA SUNCA: Čitateljka na nebu mobitelom snimila OVO!

Vrlo neobična fotografija zabilježena je nakon pomračenja Sunca, koje se dogodilo u petak, i koje je bila najveća takva pojava u proteklih 15 godina, još od ljeta 1999….

Pod naslovom “Pomračenje Sunca: Žena snimila misteriozno lice u oblaku nakon što je fotografisala fenomen”, britanski The Mirror prenosi fotografiju čitateljke na kojoj se zaista čini da se uočavaju obrisi dva lica u oblacima.


Britanka Gemma Cowie u vrijeme pomračenja sunca popela se na krov Call centra British Telecoma gdje radi, u petak oko 9.35 ujutro. Željela je snimiti fotografiju neobične astronomske pojave, nešto što bi imala za uspomenu. Uostalom, kao i milioni drugih ljudi.

Ali, kada je pobliže pogledala fotografiju, jako se iznenadila.

Ova žena, iz Newcastlea, rekla je za spomenuti list: “Nisam bila posebno impresionirana pomračenjem, jer je nebo bilo oblačno. Ali ipak sam odlučila snimiti nekoliko fotografija da vidim šta bi se moglo na njima vidjeti. Na prvoj fotografiji sam jasno kao dan uočila lica. Možda je to stvar samo moje percepcije. Ne liče mi ni na koga posebno, ali ipak sam bila zapanjena ovim detaljem”.

Izvor: Doznajemo.com/A.N.