cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ISPOVIJEST MUŠKARCA: "Usred seksa čuo sam da je nešto puklo, ubrzo sam bio obliven krvlju.."

Jedan 42-godišnjak iz Bostona našao se u neviđenoj agoniji nakon što mu je usred spolnog odnosa slomljen - penis!

Nesretni čovjek podvgnut je hitnoj operaciji nakon što su doktori utvrdili da je slomio fibroznu membranu u spolnom organu.


Kako je uopće došlo do ove bizarne nesreće? Naime, muškarac je usred spolnog odnosa slučajno ima "sudar" s partneričinim perinejom, tj. prostorom između vagine i anusa.

- Čuo sam da je nešto puklo. Penis mi je ekspresno izgubio erekciju, a primijetio sam i veliku količinu krvi - ispričao je svoju priču za ugledni stručni časopis "New England Journal of Medicine".

Doktori svjedoče da je muškarac trpio ogromne bolove i odmah je prebačen u operacijsku salu.

Prva prognoza za njega nije bila dobra - doktori su mu rekli da bi mu spolni organ mogao poprimiti zakrivljeniji izgled i da bi do kraja života mogao patiti od erektilne disfunkcije.

Ipak, šest mjeseci poslije čovjek se potpuno oporavio. Penis mu je normalnog oblika, a nema ni problema s erekcijom...

Izvor: Avaz