cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

I POLICAJCI SU PLAKALI DOK IM JE MLADIĆ PRIČAO šta im je radila žena koja ih je usvojila…

Tri žrtve sadističke udomiteljske majke, koja ih je prisiljavala da jedu vlastitu bljuvotinu, prvi put su progovorili otkako je puštena iz zatvora.

Alloma Gilbert (29), Victoria Spry (28) i Christopher Spry (26) su podnosili dva desetljeća zlostavljanja njihove pomajke Eunice Spry. Kada je 2007. godine osuđena na 14 godina zatvora, napokon su se osjećali sigurno. Međutim, prošle godine je puštena iz zatvora nakon što je odslužila samo pola kazne.


– Ona je lopov, ukrala je moje djetinjstvo. Ona je zla osoba – kaže Christopher.

– Ona je psihopata, sretni smo da nikoga nije ubila. Zastrašujuće je da je sad na slobodi i opet to može učiniti drugom djetetu. Ona zna zadobiti nečije povjerenje. Mi nemamo pojma kako ona izgleda sada, pa kako bi neko drugi znao?

Djeca su razvila snažnu međusobnu vezu kako bi jedno drugom pomogli preživjeti zlostavljanje.

– Pomagali smo jedno drugom, na kraju smo jedno drugome previjali rane. Preživjeli smo držeći se zajedno.

Kada su Alloma i Christopher, koji su brat i sestra, i Victoria prvi put smješteni kod Eunice 1991. godine, činilo se da su dobili novi dom.

– Činila se tako toplom. Bilo je dovoljno sjediti u krilu i osjećati se dobro – kaže Alloma.

No, ubrzo je postalo jasno da Eunice preferira svoju kćerku Judith i usvojenu kćerku Charlotte.

– One su imale bolje sobe, bolju hranu. Tretirana sam kao da nisam osoba, kao da nemam nikakva prava – kaže Vicotria.

Za nekoliko mjeseci, Eunice ih je počea tući tvrdeći da su đavolja djeca.

– Govorila je da radim u sotonino ime i da smo đavolje potomstvo. To je stvarno teško shvatiti kad imate šest godina.

-Jednom me je natjerala da jedem hranu za mačke. Plakao sam i povratio, a ona me je natjerala da jedem vlastitu bljuvotinu.

Počela ih je redovno tući, a držala dalje od ljudi koji bi je mogli prijaviti. Zabranila im je da razgovaraju s drugom djecom, a za vrijeme ručka u školi dežurala je iza vrata kako bi bila sigurna da neće prekršiti naredbu.

Kada su 1994. godine nastavnici postali sumnjičavi zbog modrica i posjekotina, Eunice ih je ispisala iz škole. Tada je zlostavljanje trajalo po cijeli dan.

1996. godine preselila je porodicu na usamljenu farmu, a troje djece moralo je spavati u zapuštenim, hladnim štalama.

– Nije bilo ni struje ni vode, nekako smo se snalazili da se operemo.

Djeci je stalno uskraćivana hrana.

– Pola svog djetinjstva maštala sam da jedem hranu – kaže Victoria.

Mučila ih je na razne načine, a sigurno jedan od najgorih je zabadanje štapića u grlo. Nakon toga nisu mogli gutati.

– Bili smo kao lutke, nismo znali uzvratiti. A ona se smijala dok nas je mučila. To je za nju bila igra. Ona je voljela to što je radila, mislila je da je to njeno pravo.

Kako su djeca postajala veća, tako su i kazne postale okrutnije.

Christopher se sjeća da ga je vezala za stražnji dio kombija i tako vukla okolo.

– Moja glava udarala je od grude blata. Više puta sam se onesvijestio. Krvario sam, dolazio sebi i opet padao u nesvijest.. a ona me još uvijek vukla okolo svezanog za noge.

U septembru 2000. godine Judith (37) i Charlotte (16) poginule su u saobraćajnoj nesreći dok su se vraćali s porodičnog odmora. Eunice je ostalu djecu kažnjavala jer su preživjeli nesreću u kojoj su stradale njena biološka i omiljena usvojena kćerka.

Victoria, teško povrijeđena u nesreći, nije mogla hodati, ljekari su rekli da će se ubrzo oporaviti. Međutim, bila je prisiljena ostati u kolicima četiri godine jer joj pomajka nije dopuštala da sluša fizioterapute, kako bi dobila doplatak za invalidnost.

– Eunice nam je govorila da ako policija ikad dođe, to će biti jer ne vole Jehovine svjedoke. Kada su i došli, ja sam sve porekao. U to vrijeme imao sam 16 godina i imao sam samo nju u životu.

Međutim, na drugom policijskom ispitivanju, ispričao je sve o dugogodišnjem zlostavljanju.

– Policajci su plakali dok sam pričao.

U martu 2007. godine Eunice je osuđena na 14 godina zatvora.

Izvor: doznajemo.com