cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

IMALA 120 KG, A NIJE MOGLA PRIUŠTITI TERETANU: Pogledajte kako je smršala 63 kg uz pomoć graha…

Jedna majka troje djece bila je očajna zbog svoje debljine, ali nije imala novca za teretanu. Ipak, nije se prepustila nego je svoju kuću pretvorila u poligon za vježbanje i za 18 mjeseci Gemma Howden (28) smršala je nevjerovatnih 63,5 kilograma!

Gemma, koja je težila 120 kilograma, koristila je dječiju ogradu na stepenicama koju je dnevno preskakala po 100 puta.


– Bila sam apsolutno ogromna, nisam mogla podnijeti pogled u ogledalo ili fotografisati se.

Jednog dana je gledala stare albume i  vidjela da tamo nema nijedne slike sa djecom. To je bila prekretnica, a sram joj je konačno dao motivaciju sa smrša.

– Imala sam 28 godina, a osjećala se kao da mi je 65. Uvijek sam bila zadihana.Ali nisam mogla priuštiti teretanu, pa sam svoj dom pretvorila u trening kamp.

Svoj brutalni režim započela je na stepenicama, idući gore-dolje. Dječiju ogradicu je postavila na stepenice i preskala je kao preponu.

Nakon što bi djeca otišla na spavanje, uzela bi konzerve graha i koristila ih kao utege.

–  Navlačila sam zavjese da me komšije ne bi vidjele u akciji jer bi mi bilo jako neugodno.

– Ali isplatilo se, smršala sam 63,5 kilograma. Nisam više debela mama, i prijatelji moje djece me ne ismijavaju.

2gemma41– Osjećam se nevjerovatno. Kada ljudima kažem koliko sam smršala i to vježbajući kod kuće, ne vjeruju mi.

– Živi sam dokaz da ne trebate teretanu da biste smršali. Nekoliko konzervi graha imat će isti učinak.


Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)