cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

UZNEMIRUJUĆI SADRŽAJ, I POLICAJCIMA BILO MUKA: Ubica djevojčice u detalje ispričao šta je radio…

"Toliko sam je udarao da sam joj pocijepao stomak. Od udaraca kamenom u glavu nisam vidio ni gdje su joj oči", ispričao je na saslušanju Vladica Rajković.

- Pobjesnio sam i poludio kad je Anđelina počela da plače, zapomaže i vrišti dok sam je svlačio i pokušavao da je poljubim. Batrgala se nogama kad sam pokušao da ih rastavim pa sam morao da je udarim pesnicom i smirim - ovako je počeo svoj stravičan iskaz Vladica Rajković (28) iz Vratarnice kod Zaječara kod tužioca poslije ubistva trogodišnje djevojčice Anđeline Stefanović.


Istražiteljima nije bilo dobro kad je do sitnih detalja ispričao kako je ubio dijete. Svima je bila muka i ne pamte ovakvu monstruoznu ispovijest.

- Valjali smo se po prašini presahlog potoka. Nisam se više kontrolisao. Ona je vrištala, a ja sam radio svoje. Pucalo mi je u glavi dok je vrištala, pa sam počeo bjesomučno da je udaram pesnicama po stomaku i glavi. Nije prestajala da se dere, pa sam dohvatio kamen. Ona je i dalje vrištala, raspametila me i izgubio sam razum, udarao sam je dok je god bila živa. Mislim da je već bila mrtva kad sam završio - ispričao je totalno hladan, čini se bez trunke kajanja, Rajković na saslušanju.

A onda je nastavio da opisuje još stravičnije detalje.

- Toliko sam je udarao da sam joj kamenom i pesnicama pocepao stomak. Od udaraca kamenom u glavu nisam vidio ni gdje su joj oči - nastavio je da daje iskaz Rajković.

Poslije zločina, kako kaže, ponio je i odvukao u obližnji šumarak, gdje ju je zatrpao lišćem.

- Potom sam pobjegao s tog mjesta - nastavio je svoj iskaz.

Kako je ispričao, oko 21 sat je odveo dijete sa slavlja. Prije toga se sa ostalom djecom igrao ispred kuće na traktoru. On je prebačen u okružni zatvor u Zaječaru, određen mu je pritvor do 30 dana i sam je u ćeliji.

***

Vladica Rajković priznao je policiji da je prije dvadesetak dana ubio i Draganu Stanković (46), čiji je nestanak prijavljen, a za kojom je policija intenzivno tragala. Rajković je priznao da je ženu s kojom je živio zadavio golim rukama, a potom umotao u jorgan i bacio u Timok. Nakon šokantnog priznanja, policija ga je odvela da im na obali rijeke pokaže gdje je bacio leš. Rajković se izdaleka smiješio novinarima koji su pratili istragu policije.

Govoreći o motivu ubistva, Rajković je kazao da mu je "dozlogrdilo zvocanje" zbog novca koji joj je dugovao (3.000 eura), a takođe je tvrdio da ga je primoravala na se*s, kako bi mu oprostila dugove.

Doznajemo.com/Kurir