cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

SKANDALOZNA IZJAVA REPREZENTATIVCA SRBIJE: Znamo mi šta je Republika Srpska…

Svi u taboru reprezentacije Srbije biranim riiječima su govorili o prijemu koji su u petak i subotu doživjeli u Banjaluci.

Banja Luka ih je dočekala raširenih ruku i nosila do pobjede nad Slovencima, koju su mu podarili dobro natopivši dres znojem.


Poput selektora Srbije Saše Đorđevića i svojih saigrača, Miroslav Raduljica počeo je razgovor sa novinarima porukama domaćinu.

"Hvala Banjaluci i Republici Srpskoj što nas je ovako dočekala. Ja sam znao da će biti sjajno pošto često dolazim ovde i svaki put su me prijatelji u Banjaluci i prijatelji i rodbina iz Šipova dočekali na sjajan način", istakao je srpski centar.

Njegovo mišljenje dijeli cijeli tim.

"Mislim da su i moji saigrači znali da će biti ovako. Igrali su i drugi ovde, znaju ljudi šta je Banjaluka i šta je Republika Srpska i siguran sam da su i oni zadovoljni ali i iznenađeni koliko je to masovno bilo".

Piše: zmajevibih7.blogspot.com