cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

CIJELA AMERIKA JE PLAKLA ZBOG OVOGA: Pogledajte šta je Champion i UFC Fighter uradio za Srebrenicu na Floridi…

Uz prisustvu vise od 150 Bosnjaka I porodica zrtava u Jacksonvillu-Floridi je odrzan Mars Mira I polaganje cvjeca povodom 21 godisnjice zlocina nad Srebrenicom.

Mars Mira je zapoceo govorom Sanela Osmanovica I Edina Dedica- po kojem obadvojica su mladi Bosnjaci koji su nesebicno dali sve od sebe da se ovaj program izvede na visokom edukativnom principu.





Po tom suze su se pojavile kod svih prisutni kada je rođeni Srebrenican I Champion UFC Fighter (Mirsad Bektic) dao u svom govoru; Ja sam danas ovdje sa vama a samo sam imao dvije godine kada sam rodzen u Srebrenici. Zelim da kada me vidite na svojim kucnim ekranima u mojoj sledecoj borbi se sjetite Srebrenice, ona je dijo nas a ja sam zajedno sa vama dijo Srebrenice koji se ne smije zaboraviti.

Po tom su se obratili ostali govornici sa podrskom I incijativom da se Srebrenica I sta se desilo u Srebrenici ne smije nikada zaboraviti. Majke Srebrenice su predvodile Mars Mira uz rame Srebrenicana Mirsada Bektica te su one I polozile prve ruze. Jecaji I krik majki koje su pale u suzama na zemlju kada su polagale ruze je ostavijo velik zadatak na organizatoricu programa Fuada Velic koja je kazala;

“Nikada necu razumjeti sutnju naseg naroda nad krikom I suzama majki Srebrenice. Pitam se kako covjecanstvo imaju osobe koje Srebrenica ne Boli a ocigledno puno ih je takvi. Nas u ovom gradu je nad hiljadama, ove ulice bi trebale da budu pune danas. Nek je haram svima onima koji se nisu odazvali ovom skupu. Sjecanje na Srebrenicu treba da bude sviju nas ljudska obaveza!”

Prisutne majke su jako puno plakale, cinilo se da kada su se odvajale od ruza koje su nosile tokom Marsa Mira, bas kao da su osjecale da su te ruze njihovi sinovi pa k’o I cuvale bi te ruze dok ne uvehnu. Jedan od najzalosniji dana bio je ovaj dan u Jacksonvillu.