cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

(TUŽNO I ŽALOSNO) VELIKA ŽELJA GLUMCA BATE ŽIVOJINOVIĆA: Kad su mu doktori rekli da su morali amputirati nogu…

Legendarni filmski `Valter`, poznati glumac Velimir Bata Živojinović (82), nakon amputacije dijela lijeve noge okružen je svojim najbližim i polako se oporavlja…
Ali, jedna osoba jako mu nedostaje, pa Bata plačući doziva sina Miljka, kojeg nije vidio deset godina.

Naime, poslije operacije, slavni glumac je izgubio mogućnost govora, ali je pet dana kasnije kroz suze uspio da izusti rečenicu: “Kad će doći moj Mića?”
A s knedlom u grlu, Miljko kaže da mu se `srce cijepa` što ne može da zagrli oca:
– Tati sam poslao glasovnu poruku, u kojoj sam mu rekao da je on naš uzor i snaga, da će sve biti kako treba i da ćemo se sigurno vidjeti, a on me je dozivao, s knedlom u grlu ispriča je Miljko za beogradski Kurir.
Miljko je izrazio želju da bude uz svog oca koji je u teškom zdravstvenom stanju, ali kaže da francuske vlasti ne žele da ga isporuče Srbiji.
Podsjetimo, protiv Miljka je podnijeta optužnica da je zloupotrijebio položaj dok je bio stečajni upravnik “Rada”. Iako je u drugom mjesecu prošle godine, odlukom Apelacionog suda, oslobođen za tri krivična djela, dok je za preostala tri ukinuta prvostepena presuda, a zatim i Interpolova potjernica, nasljednik slavnog glumca još ne može da se vrati u Srbiju, a o svom ocu stalno brine.
Živojinović vjeruje da će njegov otac i iz ove bitke izaći kao pobjednik, ali bi najviše volio da je sada uz njega.
– Mene drže ovdje deset godina potpuno neopravdano, što se dokazalo i na sudu. To je moglo sve da se presiječe. Promijenile su se tri vlade, četiri premijera i dva predsjednika, ali svi imaju preča posla, a ja samo želim da još jednom zagrlim tatu – navodi Miljko.
Doznajemo.com