cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ŠTA MISLITE ŠTA JE UČINIO S NOVCEM? U maju prošle godine dobio 40 miliona na lotu, nikome ništa nije rekao…

Tom Crist iz Calgaryja osvojio je 40 milijuna dolara na lutriji, ali neće potrošiti ni jednog dolara od te velike svote. Novac je odlučio donirati u dobrotvorne svrhe, među ostalim i centru za borbu protiv raka.

“Rak je prilično velika stavka, moja je supruga preminula od raka prije dvije godine. Ja sam krajem rujna otišao u mirovinu, a bio sam dovoljno sretan da za vrijeme radnog staža zbrinem sebe i djecu pa nisam imao dvojbe oko toga gdje će novac otići”, ispričao je Tom Crist koji je jackpot je osvojio u maju ove godine, piše Huffington Post Canada.


Crist igra dvije vrste igara i to na pretplatu, što znači da igrači mogu i do godine dana unaprijed uplatiti srećke. Ako osvoje više od 10.000 dolara prvo dobiju telefonski poziv.

A Crist kaže da nimalo nije očekivao da će jednog dana dobiti poziv u kojem mu se poručuje da je osvojio najveći iznos ikad izvučen u Calgaryju.

“Nisam čak bio siguran niti na kojoj igri sam osvojio novac niti koji su brojevi u pitanju. Uplatim pretplatu svake godine kad mi stigne obavijest da je stara istekla. Ponekad dobijem ček na 10 ili 20 dolara, ali ovo nisam očekivao”, ispričao je.

Osim toga, za CBC je ispričao da nikome nije rekao za osvojeni novac. “Čim sam poklopio slušalicu nakon poziva, više nisam razmišljao o tome. Završili smo ručak i otišli na golf. Čuvao sam tajnu, ni moja djeca nisu znala za ovo do danas”, kazao je.

Izvor: Index.hr