cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

Nemanja Stevanović zbog prevare zapalio stan…

- ``Dolazim sa puta i vidim ono što sam najmanje očekivao, a to je da me draga izda. Nakon pronalaženja pisma, iznerviran, odlučio sam da zapalim našu prošlost, odnosno stan u kom smo živjeli...``

Naravno, ovo je urađeno za potrebe spota za njegov novi singl “Ne zaboravi”, koji je sniman prošle nedjelje u penthausu u centru grada.


- “Pjesma ‘Ne zaboravi’ čekala je dvije godine da doživi svoju premijeru i evo, napokon sam snimio spot. Tematika spota je vrlo jednostavna- dolazim sa puta i vidim ono što sam najmanje očekivao, a to je da me draga izda. Nakon pronalaženja pisma, iznerviran, odlučio sam da zapalim našu prošlost, odnosno stan u kom smo živjeli. Spot smo snimili baš brzo, a najviše smo se zadržali oko vatre, tj samog čina paljenja. Naravno, niko nije bio povrijeđen i sve je prošlo u najboljem redu”, izjavio je Nemanja.

Povjerenje da naprave ovakvo video rješenje pjevač je poklonio produkciji E- Digital koja je u rekordnom roku snimila spot.

Svet.rs