cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DA TI SRCE PREPUKNE: Evo kako se Milena Dravić oprostila od Dragana Nikolića…

Smrt jednog od najvećih srpskih glumaca Dragana Nikolića rastužila je mnoge, kako u zemlji tako i širom regiona. Svi koji su barem jednom upoznali Gagu Nikolića mogli su da znaju o kakvom se izuzetnom čovjeku i umjetniku radi.

Mnogi od njih ostavili su dirljive poruke, govorili su o zajedničkim trenucima...


Ipak, nekako su svi potajno znali da najveću tugu u srcu nosi njegova supruga sa kojom je bio u braku 45 godina.

Ovako se naša slavna glumica Milena Dravić oprostila od Dragana Nikolića:

``Otišao je moj dragi, otišao je moj voljeni, moj plemeniti suprug, moj Dragan, moj Gaga. Njegova Milena``, napisala je u čitulji poznata glumica.

Podsjetimo, njih dvoje su se upoznali na snimanju filma ``Kako su se volele dve budale``.

U jednoj od pauza između snimanja 31. decembra 1971. godine otišli su u opštinu Vračar i vjenčali su se, a kumovala im je glumica Seka Sablić.

Na pitanje koja je tajna njihovog višedecenijskog braka Milena i Gaga su jednostavno odgovorili da univerzalne formule za uspjeh nema.

``Ključ je u razumijevanju, u strpljenju i, naravno, poslu kojim se bavimo, a imamo tu sreću da smo uspješni, na neki način, ne treba pretjerivati. Ali sve bi bilo drugačije da tu ima neke surevnjivosti ili ljubomore među nama, što se posla tiče``, otkrio je svojevremeno Dragan.

Kurir