cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

15-GODIŠNJI MOHAMMED ALI ZARAĐUJE MILIJUNE, NO IMA SAMO JEDNU ŽELJU

Mladi poduzetnik nosi ime slavnog boksača, a izgleda kako mu je ono i donijelo sreću. 15-godišnji Mohammed Ali osmislio je kompjutersku igricu kada je imao 12 godina.

Sve je sam učio zahvaljujući tutorijalima na YouTubeu, pročitao je mnoge knjige i skupljao je informacije na specijaliziranim stranicama kako bi sam naučio programirati i napraviti ono što želi - i uspjelo mu je.



Osmislio je "Project 2006" koja je privukla preko tri tisuće ljudi u svega mjesec dana, a da bi igrali morali su platiti šest funti mjesečno.

"Bio sam šokiran povratnim informacijama. Imao sam više od 100 tisuća pregleda i preko 3 tisuće članova koji su bili registrirani i to samo mjesec dana od objavljivanja", rekao je Ali u intervjuu za BBC radio. Danas Muhammed danas ima 15 godina te je pravi mladi poduzetnik.

Bori se protiv siromaštva

Osnovao je i svoju stranicu koja je usmjerena na savjetovanje oko poslovanja, a i igrica koju je sastavio kao 12-godišnjak i dalje mu donosi prihode. No nije rasipan kao mnogi tinejdžeri. Dio novca donira i ulaže u brojne organizacije koje se bore protiv siromaštva i gladi u svijetu.

"Moja inspiracija je Bill Gates i ne samo zbog toga što je zaradio veliki novac s Microsoftom, već i zato što svoj novac dijeli s onima kojima je to potrebno. To želim i ja, da potpuno nestane siromaštva", poručio je.

Mlad i poduzetan, za ovog ambicioznog Muhammeda sigurno ćemo još čuti.

index.hr