cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

UKUĆANKA PAROVA U SUZAMA: Priznala da je nakon abortusa uradila OVO, svi ostali zgroženi…

Ružica Veljković je sinoć bila na meti ukućana te su je napadali Veljko, Jovana i Gastoz, a onda se umiješala i Jelena Golubović. Kao i uvijek, Jelena je bila oštra i gađala je tamo gdje će da zaboli, pa je tako Ružicu počela da proziva za abortus.


Bivšu modelsicu su te riječi strašno pogodile i tog trenutka je prestala da se brani i počela da plače.

``Odlazila sam u crkvu i palila sam svijeću jer nisam mogla da prežalim što sam ubila to dijete. Zbog toga mi je uništen život. Nakon toga sam pila alkohol u velikoj količini i dalje prolazim tu krizu. Nisam tada mogla da dozvolim da rodim dijete jer sam dobijala batine i znala sam da ni ja toj bebi ne bila dobra majka``, navela je Ružica između ostalog.

Gastoz koji je često u svađi sa Ružicom, jedini je nakon njenih suza stao uz nju i rekao kako produkcija ovo nije smjela da dozvoli.

``Dozvolili ste da dođe do ovoga i sada evo vam aplauz``, zamjerio je produkciji i voditeljki što je dozvolila da Jelena vrijeđa Ružicu na neprimjeren način. Gastozu je zbog ovih riječi izrečena kazna - izolacija.

Izvor: Kurir