cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DJEVOJKA S NATPISOM “TRAŽIM DEČKA” IZAŠLA NA GLAVNI TRG: Evo šta se dogodilo nakon toga…

Pristojno se obukla, našminkala i otišla na glavni gradski trg s transparentnom na kojem piše: “Tražim dečka”. Tako počinje mali eksperiment novinarke koja je jednostavno odlučila prošetati zagrebačkim Trgom bana Jelačića i doznati kako će njeni sugrađani reagirati.

I, naravno, sve to opisati i objaviti na portalu Telegram.hr


Dok su se jedni cerekali, drugi su detektivski analizirali nalazi li se u blizini skrivena kamera. Treći su pak bili dovoljno hrabri da joj priđu.

“Hajde, ostavi taj transparent, idemo prošetati”, rekao je simpatični 19-godišnji Juraj kojem se ova ideja prilično svidjela.

“Iako je mislio da imam 23 godine morala sam ga odbiti i ljubazno mu reći da ću mu se javiti, a za tu priliku mi je dao i svoj broj”, prepričala je novinarka Telegrama svoje iskustvo.

Osim mladića koji su sasvim hrabro i opušteno pristupili, bilo je tu i gospode u godinama koji su je kako tvrde, fotografirali svojim mobitelima jer imaju sinove s kojima bih se dobro složila.

“Slikat ću te za sina, on ima curu, ali ja bih više volio tebe od nje”, rekao je jedan gospodin. Barem dvije gospođe prišle su novinarki da prvo provjere koliko je ozbiljna, koliko joj je godina i dokad misli stajati na trgu jer one imaju perspektivne sinove.

“Kako se ispostavilo tokom ovog eksperimenta, izgledala sam dovoljno zanimljivo i za nečije prijatelje. Jedan mladić je odvojio pet minuta svog vremena da bi me promatrao s male udaljenosti, a potom je nazvao prijatelja i, kao da ga ni ne čujem, rekao da na trgu ima jedna plavuša koja bi mogla biti dobra za njega, a u tu svrhu mu šalje i MMS”, dodaje novinarka Telegrama i nastavlja opisivati svoje dojmove.

“Bilo je i zainteresiranih djevojaka. Zapravo, onih koje je zanimalo funkcionira li transparent i prilaze li mi samo ‘luđaci’. Samo jedna od njih nije imala želju slikati mene s natpisom već ga je posudila, a meni u ruke gurnula svoj mobitel da je snimim za društvene mreže jer i ona traži dečka.
Bilo je tu čak i ozbiljnih ponuda: ‘Čuj, tebi je 27 godina, meni 56, to baš i nije velika razlika. Imam svoj stan, a mogu ti srediti i posao u firmi u kojoj radim. Što bi ti falilo?’, ponudio je mrtvo ozbiljno jedan gospodin, stariji od mog oca.
U tom trenutku me čak uhvatila i nervoza jer gospodin nije shvaćao elegantno odbijanje, počeo me vući za ruku i govoriti da bacim natpis jer mi to više ne treba. Ali, spasila me vremešna bakica koja me brzo ugurala u gužvu i stala hrabro ispred mene”, opisuje novinarka svoja iskustva.

Najdirektniji i najiskreniji od svih bio je visoki kršni momak koji je sve što je imao reći, sažeo u dvije rečenice: “Bok, ja sam Ivo! Meni je mater sad tu pa te ne mogu voditi na kavu, daj mi svoj broj i ja ću ti se javiti!”, završava svoju priču nakon obavljenog zadatka novinarka Telegrama.

Izvor: Doznajemo.com/Telegram.hr