cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MLADI OTAC OSTAO SAM SA BEBICOM: Prvo umrla jedna blizankinja, a onda i mama dobila kancer…

Neutješni otac, koji je izgubio jednu od svojih beba blizankinja i svoju djevojku u roku od samo sedam mjeseci, kaže da pokušava ponovo izgraditi svoj život nakon što je “njegovo srce dva puta slomljeno”…

Fudbalera Deana Bretta zadesila je tragedija kada je njegova partnerica Gemma Porteous umrla početkom godine u dobi od samo 22 godine, nakon kratke borbe s rakom.


Njena smrt došla je samo nekoliko mjeseci nakon što je jedna kćerka blizankinja umrla kada je imala samo četiri sedmice, nakon što je rođena prerano.

Dean, koji igra za Cowdenbeath u škotskom Championshipu, planira preseliti u novi dom s preživjelom kćerkom i hrabro gleda u budućnost.

– Gemma i Mollie će mi nedostajati svaki dan do kraja života, ali Mia i ja ćemo biti dobro. Mi smo preživjeli. Morao sam se suočiti s tim. Zbog onoga što se dogodilo Gemmi i Mollie, a bile su tako mlade, osjećam da to moram zbog njih – kaže Dean, koji priznaje da ga tuga ulovi u neočekivanim trenucima.

– Bio sam u autobusu neki dan i odjednom pomislio: “Prošle godine Gemma je bila trudna, rođene su Mollie i Mia, Gemma je dobila karcinom, i sad njih dvije nema”.

– Pokušavam ne sjediti i razmišljati o tome. Moram biti jak zbog Mie, ali ponekad je gledam i u njoj vidim Mollie i Gemmu.

– Kada je Mia bila mala samo je spavala. Sada kada je malo veća, sve joj dosadi za 10 minuta.

– Moji i Gemmini roditelji su nevjerovatni. Gemmina mama i moja rodica brinu o Miji, tako da mogu na treninge i na posao. Ali sve isplaniramo unaprijed.

Deanov svijet se okrenuo naglavačke kada su blizankinje rođene tri mjeseca ranije. Malena Mollie borila se za život četiri sedmice, ali nije preživjela.

– Nisam nikada nikoga izgubio prije Mollie. Kada je umrla, bilo je jako teško.

I dok su se još uvijek borili s tugom zbog smrti bebe, Gemmi je dijagnosticiran rak.

U devetom mjesecu prošle godine je primljena u bolnicu, gdje je i umrla.

-Imali smo planove za budućnost. Nije loše podnosila kemoterapiju, jedno vrijeme je čak bila dobro. Nikad se nije žalila ni pitala ‘Zašto ja?’.

Gemma nije ni bila svjesna da joj se stanje pogoršava. Dean joj je samo rekao da ima infekciju, a ona je bila umorna.

– Nedostaje mi jako, čak mi nedostaju i stvari zbog kojih sam prigovarao, kao na primjer kad me označi na slici na Facebooku. Svi su je voljeli, bila je tako pozitivna i lijepa.

Izvor: doznajemo.com