cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

CUCIN FEJSBUK PROFIL UZBURKAO JAVNOST: Nakon poruke “Ja ću ga voljeti do groba” desilo se nešto…

Nakon nebrojenih nagađanja da li je Ivona Negovanović Cuca u vezi sa Šabanom Šaulićem, Radetom Čokanom ili nekim trećim, u jednom trenutku se činilo da su sve dileme napokon riješene, da je sama pjevačica otklonila sve nedoumice.

Na njenom Fejsbuk profilu je, naime, objavljen status u kojem je rečeno baš sve, vrlo emotivno i vrlo otvoreno.


Evo šta je u njemu pisalo (preneseno doslovno, bez ikakvih intervencija):

“Ima nešto što moram da kažem a to je prava istina jer mnogo pitanja imaju svi koji prate sve moje fb profile i ljudima koje volim. Ne mogu pojedinačno da odgovaram zato oću na zidu da stavim. Ja volim jednog jedinog čoveka na svetu i lagano umirem za njim a to je Rade Čokan moja velika ljubav, ali nažalost je oženjen i ostavio me je posle 10 meseci kao da nisam postojala, tako da je sve žena njegova bila u pravu što mi je i rekla da će biti tako. Ovim putem želim da se izvinim i njegovoj ženi koja je bila u pravu, ali da nisam bila s njim to nije u pravu jer ceo svet to zna da smo se zabavljali Rade Čokan i ja 10 meseci. Ja ću ga voleti do groba a na njemu je da li će nekada biti opet sa mnom. Javno kažem RADE VOLIM TEEEEEEEEEE UMIREM TI MAJKAAAA LILA LILA LILA LILA LILA”

Međutim, nešto kasnije na istom Fejsbuk profilu pojavila se ova objava (i ovo je preneseno doslovno, bez ikakvih intervencija):

“statusi koji su objavljeni u toku dana na ovom profilu su lazni .Profil mi je bio provaljen ali sam uspela da ga spasim .PERSONA IZ AUSTRIJE CIJE IME NECU POMINJATI MI JE ZLOUPOTREBIO GMAIL I FACEBOOK PROFIL .PROFIL JE SADA POVRACEN I SVE STO STE PROCITALI U PRETHODNA 4 DANA NISAM POSTAVILA NITI PISALA.”

Izvor: doznajemo.com