cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

VRATILA SE KUĆI I NA KAUČU PRONAŠLA MRTVU MAMU: Ubio ju je otac, a onda…

Samantha Lawler imala je samo 18 godina kada se vratila kući i na kauču pronašla mrtvu mamu Suzanne.

50-godišnjakinja je silovana i zadavljena samo nekoliko dana nakon što je suprugu, Samanthinom ocu, Leu rekla da ga napušta.


Leo je priznao silovanje i ubistvo, pošteđen je smrtne kazne, ali je osuđen na doživotni zatvor.

Iako je pravda zadovoljena, Samantha nije mogla 13 godina nastaviti dalje sa svojim životom, sve dok nije odlučila oprostiti ocu. Nevjerovatno, ali ne samo da mu je oprostila stravični zločin nego mu se i izvinila što ga nije posjećivala u zatvoru.

-Onog dana kad je otac ubio majku, ja sam izgubila oba roditelja i sljedećih deset godina sam provela kriveći ga, i zbog toga nisam mogla nastaviti sa svojim životom.

-Kada sam ga vidjela napokon, nakon 13 godina, osjećala sam veliko olakšanje. Opet sam u životu imala svog tatu. Konačno sam mogla krenuti dalje.

Samantha, konobarica iz New Yorka, sjeća se sretnog djetinjstva sa sestrom Kim, prije nego što je njihova majka ubijena.

-Moji roditelji, kao i svako drugi, ponekad su se svađali, a ponekad je tata znao reći mami da je glupa. Osim toga, bili smo prilično normalna porodica. Tata se uvijek trudio da nas nasmije.

No, kad je Samanthi bilo 18 godina, njena majka je priznala da želi napustiti muža.

-Željela sam da mama bude sretna, pa sam je podržavala. Ali tata joj je rekao da će je ubiti ako ga ostavi. Govorio je takve stvari kad je bio ljut, nismo mislili da je ozbiljan. Bila je odlučna da ga ostavi.

-Mama je imala planove da nastavi školovanje i nađe stan, ali otac to nije dobro podnosio. I prije nego što je otišla, prestao je ići na posao i počeo puno piti.

U decembru 1999. godine, sedam dana nakon što je Samanthina majka rekla mužu da će ga napustiti, tinejdžerka je došla iz škole i pronašla majku na kauču prekrivenu dekom.

-Nije imala običaj drijemati tokom dana, ali sam pretpostavila da želi spavati, pa sam otišla na sprat. No, dva sata kasnije, sišla sam i vidjela da se mama nije ni pomjerila. Tada sam primijetila plave mrlje na njenom licu i shvatila da ne diše.

-Sklonila sam deku i počela je oživljavati, ali bilo je prekasno. Već je umrla. Znala sam da je to tata učinio i da moj život više nikad neće biti isti.

Otac je bio u bijegu, ali su ga pronašli već sljedećeg dana. Porodica je odlučila da ne želi smrtnu kaznu.

-Željela sam ga strpati u zatvor gdje će imati vremena razmišljati o tome šta je učinio.

Na sudu se izjasnio krivim i osuđen je na doživotni zatvor bez mogućnosti pomilovanja.

Prošlo je 10 godina, a Samantha nije mogla krenuti dalje.

-Gledala sam porodične fotografije znajući da moj otac neće biti na vjenčanju i da moja djeca, ako ih budem imala, nikad neće upoznati djeda i baku.

2010. godine njena sestra Kim posjetila je oca u zatvoru.

-Rekla mi je da je imao moždani udar i da ne može govoriti niti pomicati desnu stranu, ali još uvijek sam bila previše ljuta da bih brinula.

Ipak, nakon dvije godine nazvala je zatvor u kojem je bio Leo (69).

-Htjela sam ga pitati zašto je ubio mamu, shvatila sam da je ovo možda moja posljednja prilika.

Kada ga je posjetila u bolnici, jedva ga je prepoznala.

-Imao je više moždanih udara, nije mogao govoriti niti se pomjerati. Lisicama je bio vezan za krevet. Bilo mi ga je žao. Godinama sam htjela da pati, a sada kada je patio, osjećala sam krivom što sam to željela.

-Zahvalila sam mu se što je bio divan tata i shvatila sam da je bio dobar čovjek koji je napravio lošu stvar. Rekla sam mu da ga volim i da se izvinjavam što mu nisam dolazila u posjetu. Tada sam rekla da mu opraštam.

Nakon posjete ljekari su joj rekli da bolesnici u takvom stanju imaju pravo birati hoće li biti liječeni ili će im dopustiti da umru. Međutim, zatvorenici nisu imali takva prava. Ljekari su Samanthi dopustili da odluči.

-Dali su mi priliku da okončam njegove patnje. Shvatila sam da će biti lisicama vezan do kraja života, a nisam željela da pati.

Dva dana kasnije Leo je umro.

-Bila sam zadovoljna što sam ga vidjela. Nikad sebi ne bih oprostila da nisam. Ljudi su zaprepašteni što sam mu oprostila. Oni misle da to ne bi mogli, ali tako sam i ja nekad mislila.

-Mržnja mi nije donijela ništa dobro.

Izvor: doznajemo.com