cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ONA JE ULOVILA ČAK 46 VJENČANIH BUKETA: Doznajte je li joj to pomoglo da se uda…

Žena je uhvatila nevjerovatnih 46 vjenčanih buketa, ali se još uvijek nije udala.

Jamie Jackson bila je na gotovo 100 vjenčanja, a prvi buket je ulovila davne 1996. godine. S obzirom na njen natjecateljski duh, s vremenom joj je to postao hobi.


Planirala je uhvatiti buket svaki put kad ode na vjenčanje i tako srušiti svjetski rekord.

-To je nešto što morate planirati i strateški odrediti mjesto na kojem ćete čekati buket.

-Moja strategija je da stanem naprijed jer mladenke ne znaju koliko daleko mogu baciti. Nekad pogode plafon ili luster, a često sam morala skakati da ga ulovim.

Loveći bukete, ubrzo je postala predmet šale među prijateljima i porodicom.

-Stephanie iz Pennsylvanije držala je svjetski rekord s 11 buketa. Pomislila sam: “Pa ja imam 35!”.

Do podnošenja zahtjeva za Knjigu rekorda 2014. godine, uhvatila je 46 buketa.

Kada je podnijela zahtjev da je upišu u Guinnesovu knjigu rekorda, morala je dostaviti službenu dokumenaciju, fotografije i zahtjev za upis. Kaže da je bila sretna kad je doznala da je većina parova još uvijek u braku.

-Od 46 parova čije sam bukete ulovila, samo dva para su se razvela. Smatram da je to dobro i da sam im donijela sreću.

Izvor: doznajemo.com