cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MUŠKARAC NA JEZIV NAČIN UBIO LJUBAVNICU: Živu je zapalio, pa pogledajte kako je pokušao sakriti dokaze!

Nevjerni suprug onesvijestio je svoju ljubavnicu, a zatim je živu zapalio nakon što ga je pokušala ostaviti zbog drugog muškarca.

Omar Banjnemar (40) iz Pjatigorska u Rusiji pobjesnio je kad mu je ljubavnica Vera Mikhaleva (35) rekla da želi okončati njihovu aferu. Omar je davio dok nije izgubila svijest, a onda je autom odvezao na periferiju. Tada je automobil, u kojem je ostavio Veru, polio benzinom i zapalio.
– Znam da je već dugo vremena bila nesretna. Često je bio nasilan prema njoj i tretirao je kao smeće – kaže Verina prijateljica Naina Kazantseva (37).
Onda je upoznala šarmantnog muškarca u kojeg se zaljubila.
– Rekla mi je da će te noći vidjeti Omara i prekinuti s njim, a ja sam joj rekla da me poslije nazove, da znam kako je prošlo. Nikad je više nisam vidjela.
Nakon što nije uspjela stupiti u kontakt s žrtvom, Naina je postala sumnjičava i pozvala policiju.
– Zabrinula sam se kad je nisam uspjela dobiti ni idući dan, pa sam odlučila prijaviti njen nestanak. Žrtvina prijateljica rekla nam je okolnosti Verinog nestanka, pa smo odlučili razgovarati s osumnjičenim. Kada su ga policajci ispitivali, prvo je negirao da je vidio žrtvu – rekao je glasnogovornik policije.
No, kad ga je policija suočila s dokazima, koji uključuju i snimak nadzorne kamere, on je priznao ubistvo i mogao bi se suočiti s doživotnim zatvorom.
Izvor: Doznajemo.com