cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

“SILOVAO ME JE BRUTALNO U SPAVAĆOJ SOBI”: A bio je tako fin i pristojan…

Jedna majka odlučila je ispričati kako je silovana na svoj rođendan, a silovatelj je bio ‘pristojni’ unuk njene prijateljice. Ženu po imenu Catherine Gwynne je napao mladić Arron Murphy.

Ovo se dogodilo ubrzo nakon što je završena proslava njenog 39. rođendana. Nakon što je gostima poželjela ugodnu noć, čula je nekoga u kuhinji. Kada je ušla u kuhinju, Arron je skočio na nju i odvukao je u spavaću sobu da je siluje.


Napad se dogodio dok je njena kćerka McKenzie, koja sada ima deset godina, spavala samo par metara dalje.

Catherine je odlučila odreći se prava na  anonimnost kako bi potakla druge žrtve da prijave se*sualne zločince.

– Mislila sam da je njegova baka zaboravila nešto na zabavi, pa se vratio da uzme za nju. Krenula sam ga pozdraviti, ali on se bacio na mene. Bilo je strašno. Kako me je odvukao iz kuhinje, skamenila sam se. Nisam ga mogla prepoznati – priča Catherin, sada 40-godišnjakinja.

Nakon što je silovana, ona je pobjegla. Pozvala je svog momka Shauna Phillipsa, a on je pozvao policiju. Iste večer Arron je priveden, ali je pušten uz kauciju. Bio je slobodan kretati se par metara od žene koju je silovao i posjećivati isti ugostiteljski objekat kao i njen momak.

PONOVLJENO SUĐENJE. Na prvom suđenju porota nije mogla doći do presude, pa je suđenje ponovljeno. U međuvremenu je Arron okolo pričao kako je zapravo zaveo Catherin.

– Bila sam zgrožena kad sam to čula. Ali, zato sam bila još odlučnija da ga dovedem pred lice pravde. Znala sam šta se dogodilo, a moja porodica i policija mi vjeruju.

Arron Murphy (23) iz Ebbw Valea (Velika Britanija) je osuđen na sedam godina zatvora i treba biti upisan kao se*sualni prestupnik.

BORBA SE ISPLATILA. Catherin sada apeluje na druge žrtve, da odu u policiju i prijave se*sualne napadače.

– Cijeli proces jeste težak, ali kad je proglašen krivim, znala sam da se moja borba isplatila. Kada je prvi put bio pritvoren, pušten je uz kauciju. Svuda sam ga viđala, a i moj momak ga je viđao. Bilo je užasno.

Arronova baka živi istoj ulici kao i Catherin, a one su godinama bile bliske prijateljice.

– Iako je starija od mene, mi smo se sprijateljile. Vidjela sam u njoj majčinski lik, a moja kćerka je zvala bakom. Išle smo zajedno na odmore, povjeravale se jedna drugoj. Rekla mi je da će njen unuk doći živjeti s njom i da je malo divlji. Bila sam ugodno iznenađena kad sam ga upoznala, bio je pristojan. Zato sam ih oboje i pozvala na rođendan. Nisam više prijateljica s Arronovom bakom. Nije ona ništa kriva, ali previše toga se dogodilo. Morala sma krenuti dalje… – priča ova žena.

Izvor: doznajemo.com