cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ČITAV GRAD U PANICI ZBOG OGROMNE ZMIJE: Priča se da je već udavila psa i tri kokoši…

Potraga za pitonom i dalje traje u Solinu, preciznije na predjelu Starine nedaleko od Salone. Priča se raširila, svi bruje o tom gmizavcu koji je po kazivanjima koja kruže po gradu navodno dugačak do tri metra, te je već udavio psa i dvije kokoši, a skriva se u gustišu, koji više sliči na prašumu, zapadno od antičke Salone.


U subotu ujutro cijeli je Solin počeo tražiti ogromnu zmiju, navodno pitona. U potragu za velikim gmizavcem u srcu Salone, zapadno od antičkog Tusculuma, dali su se svi – i komunalni redari, i policajci, i stražari, ali i vaši novinari.

Digla se panika kako je u gustišu, u raslinju koje sliči na džunglu, navodno jedan veliki gmaz od nekih tri metra.

Ipak, još nema očevidaca koji bi mogli potvrditi da su stvarno vdijeli pitona. Ali je zato Duje Glavinić ugledao jednu neobičnu zmiju, dugu skoro dva metra i s izrazito plavim šarama.

– Prije desetak dana je to bilo, oko 10 sati. Dole, uz amfiteatar, gdje su četiri koštele, radnici su kosili, a meni se učinilo kako im je kod stabala ostala plava guma. Doša sam tamo i vidio nekih 60 centimetara kako u vis, u zraku stoji to nešto plavo, s plavim prugama. Debelo i te čudne boje – kazuje 75-godišnji Duje, te pojašnjava dalje:

– Krenuo sam rukom prema toj, kako mi se činilo, gumi, kada se pomakla. Ajme šta sam skočija kada se trgnula. Odma sam se da što dalje od koštela i trave, a ona je samo otplazila dalje u gustiš, u visoku travu, još nepokošenu, iza ta četiri stabla.

Na pitanje da li je ikad prije vidio takvu zmiju, kaže Duje da se on “ne boji zmija, a puno ih je u životu vidija”.

– Tu u Starinama ima puno onih bezopasnih blaora, navika sam na zmije, no ova me je, mogu reći, baš iznenadila. Prvo bojom, ali i debljinom. Što se dužine tiče, bila je preko metra i po… – govori dalje Glavinić.

Nadležni o slučaju još nemaju formalnu prijavu, ali iz komunalnih službi najavljuju da namjeravaju izaći na teren ako bude novih informacija i u dogovoru s drugim institucijama uraditi ono što eventualno bude potrebno.

Izvor: Doznajemo.com/Slobodna Dalmacija