cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

KĆERKA POZNATOG PJEVAČA OTVORILA DUŠU: Kćerka Šabana Šaulić otkrila za…

Ilda Šaulić, kćerka folk pjevača Šabana Šaulića, otkako se pojavila na estradi izaziva interesovanja medija, kako zbog slavnog oca, tako i zbog svog prijatnog izgleda i lijepog glasa.

Ime je dobila po baki, a u jednom od intervjua za magazin Puls ispričala da žali što baka Ilda nije dočekala da je čuje kako pjeva, prenosi Pulsonline.rs.


Dugo je živjela u Njemačkoj, Francuskoj, a jedno vrijeme je sa sestrom vodila turističku agenciju.

U tom periodu muzika joj nije bila ni na kraj pameti. Međutim život je za nju imao drugačije planove…

– Samouka sam što se pjevanja tiče. Kad tata počne da mi objašnjava i svaki put drugačije otpjeva, što je za njega potpuno normalno, onda mu kažem: “Nemoj dalje da mi objašnjavaš, pobjeći će i ovo što znam – ispričala je Ilda za magazin Puls.

– Ne kažem da sam najbolja pjevačica, da imam ne znam kakve glasovne sposobnosti, znam da radim dobro i time sam zadovoljna, mada znam i da uvijek može bolje – dodala je.

Izvor: doznajemo.com