cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

NAJMRAČNIJA TAJNA! Evo zašto je MAJKA MORALA DA NAPUSTI MONSTRUMA koji je silovao ubio malu trogodišnjakinju!

Dobrivoje Aćimović je drugi muž Zorice, majke ubice Vladice Rajkovića iz Vratarnice. On kaže da samo želi da svoju porodicu - suprugu Zoricu, kćerke i sina zaštiti, jer su pod velikim pritiskom otkad je Vladica silovao i ubio trogodišnju Anđelinu Stefanović i priznao ubistvo Dragane Stanković.

- Moja žena je u depresiji. Radi po cijeli dan, mučimo se i ona i ja da bismo izveli na put djecu, a sada zbog svega moramo da trpimo medijski pritisak. Mi sa ovim nemamo veze, moja žena tu djecu nije vidjela od njihove četvrte, pete godine, ne znam kakve veze ona sada ima sa tim, i šta svi hoće od nje. Ona je jako loše zbog svega, misli isto što i svi mi o monstrumu, jer to niko normalan ne bi mogao da uradi - otvorio je dušu Dobrivoje.

Dodao je kako je njegovoj supruzi žao, pošto Vladicu nije imao ko da izvede na put, a Zoricu je bivša svekrva izbacila iz kuće, pa je ona bila prinuđena da pobjegne.

- Samo želim da svi ostave na miru moju porodicu. Moju suprugu Zoricu ubijena Dragana je zvala iako se nisu vidjele 23 godine, da dođe u selo da prodaju orahe kako bi otplatile dug koji je Vladica napravio - otkriva Zoričin muž.

- One su se družile dok je moja supruga živjela u Vratarnici, i kad je otišla nisu imale više nikakav kontakt. Ne znam kako je našla broj telefona, pozvala je i to joj rekla, na šta je Zorica odgovorila da ne može da računa na nju, jer ona ima svoju porodicu, i da ona nije kriva za dugove - objašnjava Dobrivoje.

Njegova supruga Zorica radi kao spremačica, i na poslu je po cijeli dan, a sa cijelom sutuacijom se jako teško bori.

Na pitanje da li je on zaista bio u zatvoru, Aćimović je rekao da jeste, i da ne želi da kaže zašto, kao i da je i zatvor za ljude, u kojem čak ima mnogo pametnih i dobrih.
(Informer.rs)