cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MELISA LOJO (26) IZ PRAČE TVRDI: Osman Hadžić je moj otac, a on to ne želi da prizna…

Nedavno je u magazinu Express objavljenja ispovijest pjevača Osmana Hadžića, a povod je bila njegova vanbračna kćerka Alisa. Pričao je Osman u superlativima o Alisi, o tome kako je poštuju svi iz njegove sadašnje porodice, a da s njegovom suprugom ima čak bolji odnos nego s njim.

Sav ponosan pričao je kako je njegova 22-godišnja Alisa uspješno završila Menadžment, da živi u Berlinu i da je na Master studiju. Istakao je da je ona imala njegovu maksimalnu podršku od rođenja pa sve do danas, a naglasio je da će tako biti uvijek. Brižan je Hadžić otac, no po dogovoru ili šta već Alisa, kao većina djece, ne nosi očevo prezime već majčino...


- Alisa i moja dva sina su kao pravi brat i sestra, nema nikakve razlike. Jednom je jedan moj kolega prije par godina rekao o djeci koja su rođena van braka ili su iz neke veze, pa to su neželjena djeca, a ja sam mu odgovorio, onda bi i moja dva sina bila neželjena. Nisam planirao da se rode tada kad su se rodila, ali su se ipak rodila i jako sam sretan zbog toga. Ako muškarac i žena odu u krevet i kasnije se rodi dijete, onda nikako ono ne može biti neželjeno, jer prije svega se*s nije bio neželjen. Alisa ne nosi moje prezime, nosi njene mame, ali možda se desi u skoroj budućnosti pa da uzme i moje prezime. To je njen izbor kojeg ja akceptiram, a jedno moramo svi da znamo, da je majka nezamjenjiva - izjavio je nedavno Hadžić za spomenuti magazin.

Međutim, šta je s njegovom navodnom vanbračnom kćerkom Melisom? O njoj je isti magazin pisao još prije deset godina kada je Melisina majka Majda, ispričala svoju priču o kćerki za koju je, kako tada, tako i danas tvrdila da je Osmanova.

- Iako smo mislili da je stavljena tačka na tu priču, ova najsvježija Osmanova ispovijest ponukala je Majdu Suljović iz Prače da ponovo kontaktira naš magazin i ispriča šta se s njom i njenom kćerkom dešavalo prethodnih deset godina. Nekadašnja Hadžićeva ljubavna partnerica vidno potresena, plačljivim glasom je pričala kako se Osman za svih ovih deset godina nije javio Melisi - piše Express.

- Osman je rekao da ukoliko se djeca rode mimo braka, zasigurno nisu neželjena, pa šta je onda s mojom Melisom? Je li ona dijete ili je životinja - drhtavim glasom se pitala Majda.

Prije deset godina Hadžić je i upoznao Melisu i prihvatio Majdin prijedlog da urade DNK. Već tada joj je obećao, da ukoliko se ispostavi da je djevojčica njegova da će je prihvatiti i priznati.

- Boli me ovo sve. Slagao je naše dijete. Melisi je obećao da će uraditi DNK. Nikada ne bih zahtjevala da se radi DNK da nisam posve sigurna. Tvrdim da je ona njegova kćerka. Više liči na njega, nego na mene - kazala nam je Majda i dodala da se ništa nije promijenilo od posljednjeg susreta Hadžića s Melisom.

- Rekao je tada da će uraditi DNK analizu, a mojoj Melisi je savjetovao da ne bude poput mene. No, od toga se ništa nije realiziralo. Slagao je dijete. Ponovo! Opet ponavljam da je hiljadu posto Melisa njegova - ističe Majda.

Ona nam je kazala da je Osman više nikada nije kontaktirao, ali da je njena Melisa pokušavala na sve načine doći do svog oca i svoje braće.

- Melisa im je posalala zahtjeve na Facebooku, istina je prihvatili su je, ali joj nikada nisu odgovorili na silne poruke koje im je poslala. Piše da je pročitano, ali ni traga od odgovora. Od sve njegove djece Melisa najviše liči na njega - vidno potresena priča Suljović te dodaje da joj je jedina želja da njeno dijete konačno bude sretno...

- Ne tražimo ništa od njega, samo želimo da se uradi taj DNK test i da prestane da laže naše dijete i da joj više nikada ništa ne obećava, jer sve što je obećao slagao joj je. Ona previše tuguje, stalno sluša njegove pjesme i gleda njegove fotografije - navodi Majda.

I Majda i Melisa su na birou, nemaju stalne poslove, pa tako ljeti rade sezonske poslove. Melisa danas ima 26 godina, nosi prezime Lojo, bivšeg maminog supruga koji je odlučio stupivši u brak s Majdom priznati njenu djevojčicu. Melisa ima smo jednu želju, a to je ponovo stupiti u komunikaciju s Osmanom, uraditi DNK test i osjetiti očinsku ljubav koja joj je nedostajala sve ove godine.

- Prije deset godina Osmana sam vidjela posljednji put. Tada mi je rekao da ne budem kao majka i da ćemo sigurno uraditi DNK test. Rekao je da ukoliko se ispostavi da sam njegova kćerka da će uvijek biti tu za mene, da će me priznati, a ako nalaz bude negativan da ćemo ostati drugari. Čekala sam, čekala dugi niz godina, ali odgovora od mog oca nije bilo. Iskreno sve me ovo pogodilo, kada sam nedavno čitala o njegovoj drugoj vanbračnoj kćerki, istakao je da su sva djeca iz ljubavi, pa šta sam ja onda dijete ili životinja - upitala je Melisa i dodala da je nekoliko puta pokušala stupiti u komunikaciju s ocem i braćom, ali uzalud:

-  Nekoliko puta sam im pisala na društvenim mrežama, ali uzalud... Piše da su pročitali poruku, ali odgovora nije bilo. Poručila bih Osmanu, da konačno ispuni svoje obećanje i da konačno odradimo taj DNK test - završava Melisa Lojo.

- Naslijedila sam očev talenat, tako da sam i ja jako muzikalna kako komentiraju mnogi, pjevam u Prači. Volim i da slušam očeve pjesme, a sve vrijeme i pratim njegovu karijeru - istakla je ona.

- Moji roditelji su se upoznali na jednoj svirci mog oca. Sviralo se te večeri na nekadašnjoj robnoj kući Sarajka. Poslije je majka često dolazila na njegove nastupe - otkrila nam je ova 26-godišnja djevojka.

doznajemo.com