Društvene mreže posljednjih godina uzele su maha, a najviše među svjetskim i domaćim zvijezdama koje uz pomoć njih podižu popularnost. Smatraju se „must have" trendom, posebno kod ljepotica koje svoje pratioce svakodnevno izluđuju golišavim fotografijama.
Autori: E. BAKIĆ - E. SKENDEROVIĆ
No, borba za pratioca postala je sve jača igra, pa tako vjerovatno i najpopularnija društvena mreža Instagram ima i svoje kraljice koje postuju od jutra do večeri, bilo da lajkaju, komentiraju ili dijele sadržaje. Čak su i svjetske organizacije provele studije u kojima istražuju na koji način skupiti više lajkova ili pratilaca. Tako se među prvim faktorima navode filteri. Izabrati najaktuelniji filter, ukombinirati ga s izazovnom pozom, dijeliti fotografije jednom, pa čak i nekoliko puta dnevno, samo su neki od faktora popularnosti.
Hadžiavdagić-Tabaković: Trud se isplatio
No, sve to ne može proći bez takozvanih „hashtagova", koji pomažu pri sakupljanju lajkova. Možda izgledaju iritantno kraj savršene fotografije, ali poželjno ih je koristiti ukoliko ljepotice žele da im profil prati što više ljudi.
Šminkeri i frizeri
One su uzori djevojaka i djevojčica i snovi muškaraca, a nalaze se u samom vrhu Instagrama. Neke ga koriste da se prikažu kao obične djevojke, kao zvijezde, majke i prijateljice, ali činjenica je da brojke vrtoglavo rastu.
Jelčić: Uvjerljivo na prvom mjestu
Nekada Jelčić, danas Lazarević, manekenka s uspješnom internacionalnom karijerom, porijeklom iz Čapljine, na samom je vrhu liste najpraćenijih dama na Instagramu, sa čak 113.000 hiljada pratilaca i taj status drži dugo.
Odmah nakon nje nalazi se voditeljica Hana Hadžiavdagić-Tabaković, koju na Instagramu prati 110.000 ljudi. Sa svojim fanovima Hana svakodnevno podijeli svoje misli te ih svakodnevno časti atraktivnim odjevnim kombinacijama.
Silajdžić: Više 57.000 hiljada fanova
- Meni broj pratilaca ne znači ništa. U velikoj mjeri bitne su mi žene koje me prate, zapravo ta ozbiljnija populacija. U principu, djevojčice od 15, 16 godina nisu moja ciljana grupa, nego žene od 23 i više. Svakodnevno dobivam masu poruka u kojima mi ljudi traže pomoć. Moje pratioce najviše privlače tekstovi koje pišem na Instagramu i oni me čine kraljicom, a ne fotografije koje objavljujem. Nisam modni bloger. Drago mi je da sam inspiracija brojnim ženama i većina me smatra modnom ikonom. Naravno da od toga imam i zaradu, jer sam otvorila firmu koja se zove „Opet Najljepša". Osim toga što zarađujem putem ove društvene mreže, dosta i ulažem, imam dva fotografa, šminkera i frizera koje sam angažirala kako bih zadržala taj standard na Instagramu - kazala je Hadžiavdagić-Tabaković.
Jelena Perić, 24-godišnja je videoblogerka o kojoj već pišu i svjetski mediji, nazivajući je hrvatskom Kim Kardašijan (Kardashian). Iako živi u Hrvatskoj, Perić vuče korijene iz Livna. Na Instagramu ima 777 hiljada pratilaca, što smatra veoma važnom samopromocijom.
Čerkez: Klijenti se interesiraju
Dok mnogi misle da se Perić šminkom transformira u najpoznatiju američku starletu, što joj je donijelo brojne sljedbenike na društvenim mrežama, ona tvrdi drugačije.
- Već mi je pomalo dosadilo da me porede s Kim Kardašijan, jer ne želim namjerno da ličim na nju, bavim se šminkanjem, to nije transformiranje. Činjenica je da svi izgledamo drugačije kada se našminkamo, a to što ja ličim na nju sasvim je slučajno - kazala je Perić te dodala da je u tome prepoznala dobru poslovnu priliku.
Perić: Dobra poslovna prilika
Amru Silajdžić, najpoznatiju bh. manekenku i partnerku kapitena naše reprezentacije Edina Džeke, na Instagramu prati više od 57.000 hiljada fanova, a njene fotografije prikupljaju preko 9.000 lajkova.
Sarah Čerkez, ljepotica koja je pažnju svjetskih modnih kuća privukla sivim očima, dugom smeđom kosom, urođenom elegancijom i profesionalnošću, karijeru je započela u BiH, a nastavila u Milanu, gdje je sarađivala s najpoznatijim svjetskim dizajnerima. Na Instagramu ima više od 32.000 pratilaca.
Veliki klijenti
- Ne čini mi veliko zadovoljstvo to što su moje socijalne mreže jako posjećene, ali s poslovnog aspekta nalazimo se u jednom razdoblju u kojem je Instagram snažan medij. Klijenti to sve više koriste u vidu marketinga. Danas je oglašavanje putem magazina i novina postalo staromodno. Ne znam koliko kod nas, ali u Evropi i Americi svi se fokusiraju na oglašavanje preko javnih, odnosno privatnih profila - govori Čerkez.
Jurišić: Ima 2.768 pratilaca
Svoj privatni život manekenka ne eksponira na društvenim mrežama te se, kako kaže, trudi da to što manje radi. Ipak, veliki broj pratilaca donosi i veliki broj klijenata.
- Ono što meni Instagram trenutno donosi jeste to da se klijenti u Evropi više interesiraju. Naprimjer, oni preko Instagrama biraju djevojke koje će reklamirati njihov proizvod, jer su svjesni da će im ime određene osobe donijeti još više profita kroz reklamu - pojasnila je Čerkez.
Svojim zavodljivim fotografijama na Instagramu javnost je zaludila i bh. manekenka Ana Marija Jurišić, koja već dugi niz godina s fanovima dijeli najuzbudljivije trenutke iz svog života.
Iako je javnosti manje poznata, Mia Kozo, modna blogerka iz Mostara svoje pratioce osvojila je jednostavnošću te je ostvarila saradnju s brojnim svjetskim brendovima, a na Instagramu je prati 84.700 ljudi.
Banjalučanka koja je privukla i Ronalda
Nakon što ju je zapratio slavni Kristijano Ronaldo (Cristiano), Ivana Macanović, atletičarka iz Banje Luke, o kojoj je nedavno brujao region, već ima 88.200 pratilaca. Atraktivna sportašica zbog zanimanja Ronalda dobila je na popularnosti, a broj ljudi koji je prate na Instagramu svaki dan sve više raste.
Najpoznatije žene Instagrama u Holivudu
90,1 milion pratilaca ima Selena Gomez
85,7 miliona pratilaca ima Tejlor Svift
79,1 milion pratilaca ima Arijana Grande
78,3 miliona ima Bijonse
77,2 miliona pratilaca ima Kim Kardašijan
Izvor: Avaz