cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

PREVAZIŠLA SAMU SEBE: Pokušao je da otvori Maci Diskreciju tuš kabinu dok se TUŠIRALA, a onda je ona…

Macina tehnika! Nemanja Radovanović otkrio je ono što je Maca Diskrecija radila još nekim muškarcima u realityju ``Parovi``.

- Sačekala me je u kupatilu i uhvatila dole - pokazao je novi učesnik realityja slikovito gdje ga je Maca uhvatila.


- Jedva sam se odbranio. Poslije sam čuo da je to radila i drugima. I kad je odbiju, onda ih vrijeđa - rekao je on, a onda je Maca ispričala svoju verziju ove priče.

- Istina je, ali ga nisam uhvatila, nego sam ga udarila i to zato što mi je otvarao vrata od tuš kabine, pa sam mu pokazala da ne smije tako da se ponaša - rekla je Maca.


Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)
Piše: Opera17.com