cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

MAJKA DJEČAKA (15) KOJI JE POGINUO U DŽIPU KOJI JE UDARIO U ZID: Samo leži na podu i…

Gaga mi je rekao da ide da proslavi rođendan, prisjeća se Slobodanka, čiji je unuk Dragan (15) stradao u džipu zajedno s Stanislavom Petkovićem (23)...

eška saobraćajna nesreća u centru Obrenovca (Srbija) dogodila se u ponedjeljak rano ujutro. Dječak, 2001. godište, izgubio je život u saobraćajnoj nesreći koja se oko 3:00 časa na uglu ulica Vojvode Mišića i Kralja Petra Prvog. Prema podacima operativnog centra MUP-a, nesreća se dogodila kada je prilikom skretanja iz Ulice Vojvode Mišića u Ulicu Kralja Petra Prvog automobil udario u zid nekadašnjeg restorana "Ribica".




- Sine, što me ostavi, baka ti kupila nove patike za maturu. Uzela sam ti i leptir-mašnu, samo jednom si je stavio. Rekao si mi da ideš da proslaviš 15. rođendan i nisi se vratio - jecala je baka Slobodanka, čiji je unuk Dragan Tešić (15) poginuo kad je džipom "cherokee" udario u zid dječije igraonice u Obrenovcu.

Pored Tešića, u nesreći je poginuo i vozač Stanislav Petković (23) iz Obrenovca. N. M. (15) i A. R. (16), čiji je otac vlasnik slupanog vozila, koji su bili u džipu, lakše su povrijeđeni.

Mladići su se vraćali iz grada jer je Dragan slavio rođendan. Kako se doznaje, Stanislav je vozio velikom brzinom, a izvor iz istrage dodaje da su mladići najvjerovatnije bili i pod dejstvom alkohola.

U porodici Tešić juče je vladao muk. Stradali dječak inače živi u selu pored Kragujevca s majkom, a u Obrenovac je došao da obiđe oca i baku i da proslavi rođendan. Majka je, kako kažu, samo ležala na podu i od tuge nije mogla ni da govori. Jedino je ponavljala da iskopaju raku i za nju jer neće bez Gage da živi.

Samo je Dušanova baka Slobodanka na sav glas plakala. Ona je iz novina doznala za tragediju.

- Posljednje što mi je rekao jeste da ide s društvom da proslavi rođendan. I nije se vratio. Šta ću ja bez mog unuka? Kupila sam mu patike koje je nosio samo dva dana, a sad moram da mu kupujem druge za sahranu, šta sam dočekala. Uzela sam sam mu i leptir-mašnu, trebalo je danas da dovede drugove ovdje kod nas da jedu tortu. Upisao je srednju dizajnersku školu prije neki dan, imao je dobre ocjene - kaže Slobodanka.

Tužna baka je onda otišla po unukovu sliku i pokazivala nam svog Gagu.

- Pogledajte kako je lijep, a juče me je učio kako da ga slikam na telefonu. Rekao mi je: "Ajde, bako, slikaj me, da pošaljem mami da vidi kako izgledam". Jao, šta će njegov mlađi brat, on ima pet godina i ne zna šta se desilo, stalno pita gdje je Gaga - plakala je Slobodanka.

Komšije drugog stradalog mladića Stanislava Petkovića (23) imaju samo riječi hvale za njega.
- Stanislav je bio divan mladić, strašno je šta se desilo. Živio je tu s majkom i starijom sestrom, koja ima dijete. Baš smo juče njegova majka i ja pile kafu, ona se hvalila kako je Stanislav počeo da radi i kako on plaća sve račune - kaže prva komšinica ove porodice.

Stradali Stanislav ima još jednog brata po majci, a majka mu inače radi u staračkom domu u Obrenovcu. Ona je u bolnici bila uz teško povrijeđenog sina.

- Doktor joj je rekao da je najbolje da provede što više vremena uz sina i da ga poljubi dok još može, jer šanse da preživi su vrlo male. Imao je unutrašnje krvarenje i slezina mu je izvađena - kaže jedan od komšija.

Automatski mjenjač: UMJESTO KOČNICE PRITISNUO GAS?!

Stanislav je vozio, a Tešić je sjedio pozadi. N.M. (15) ima prelom ruke, dok je A.R. (16) dobro i obojica su u svjesnom stanju. A.R. je kradom uzeo auto od oca.

- Nisu se snašli u vožnji jer je automobil automatik i prilično jak, pa je moguće da je vozač pomiješao kvačilo s gasom. Na snimku se vidi kako se vozilo zakucalo u zid bez kočenja - kaže izvor iz istrage.

Lokalne novine Obrenovac objavile su i stravičan snimak nesreće zabilježen nadzornom kamerom.

doznajemo.com