cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

NA PROTESTIMA: Kćerka pročitala očevu poruku iz Haga… Evo šta je Karadžić poručio Dodiku…

U banjalučkom parku, na protestu opozicije, obratio se Mladen Ivanić i Sonja Karadžić.

"Ovaj skup je pobjeda naroda nad režimom, hrabrosti nad hrabrom. Pobjeda ljudi koji su uz neviđene laži sklopili snagu i došle ovdje. Bez vas ova borba ne bi ništa značila. Pobjeda protiv diktature. Sljedeći put će biti nas više! Straha više nema!




Znate zašto ovdje? Iz jedne srpske karakteristike - iz inata. Ovo je pobjeda demokratije, i RS je srpska je sigurna. Mi ćemo je u Sarajevo braniti na najbolji način. To sam svih ovih godina radio. Borit ću se protiv nepravde!" rekao je Mladen Ivanić u banjalučkom parku.

"Ponosni i hrabri moj narode RS-a. Ne donosim Vam lažna pisma iz Haaga. Ja takva nisam bila. Donosim vam srca pozdrav i očinski savjet. Do jučer do jutros niste se imali čega stidjeti, nemojte ni danas uraditi ništa čega ćete se stidjeti sutra. Ne mogu danas otići odavde da ne ponesem odgovor onome ko vas je savjetovao očinski. Morate da mi kažete da ni danas ni sutra se nećemo stidjeti" poručila je Sonja Karadžić, kćerka Radovana Karadžića.

radiosarajevo.com