cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

DONNA ARES NAPISALA JOŠ JEDAN TUŽAN STATUS: Tačno je da sam na…

 Nakon što je svoje fanove i publiku prije par mjeseci obavijestila o svom dobrom zdravstvenom stanju, pjevačica Donna Ares opet je jučer rastužila svoje pratioce na društvenim mrežama i Facebook-u.

Naime Donna je radila nove pretrage pa su joj saopštili da je moguće da joj se kancer (rak) vratio. No Donna Ares i danas je našla vremena da se obrati javnosti i zabrinutim fanovima te napisala:


Dragi moji, hvala što pišete, javljate se, pitate, što me niste zaboravili. Tačno je da sam na novim pretragama borim se i dalje na svoj način. Iščekujemo nalaze, nadam se najboljem, ili makar najblažem.

Moja me hrabrost nije napustila!! Mada sam osjetila kako u tom trenutku saznanja moje tijelo obuzima nekakav negativan osjećaj, tačnije strah, brzo sam ga razbila i neću da mislim unaprijed ništa!!!!

A također mi je drago da imam priliku nastupati i najaviti nastup na velikoj dvodnevnoj manifestaciji na otvorenom “Stafet for livet” (Štafeta za život), borba protiv raka na danski način.

Bit će tu muzika, pjesma, zumba, hrana, piće, igre i ostali zanimljivi sadržaji. A sve u prirodi! Oni koji se bore ili su se borili, (Fighters) nose žute majice, pa ću i ja s ponosom da obučem svoju i ispričam svoju priču i naravno zabavim sve prisutne onako kako najbolje znam – muzikom, klavir, vokal i odabrani repertoar!!

A večeras se družimo i u Århusu. Doći ću naravno, ne brinite, sve je po planu!!!! Cvija i Donna Ares.
Neću dozvoliti da me ovo saznanje pokoleba, bilo je i gorih dana!!! Dokle god nismo došli do kemoterapije, dobro je!!! RAK u pravom smislu te riječi. Kemoterapija je najteže, najriskantnije i najgore iskustvo, sve ostalo je u poređenju s tim podnošljivo, zato ide život, al´ idem i ja!! Dalje!!!!!

Doznajemo.com